Bibi84 skrev 2016-05-01 10:25:34 följande:
för en natt, är fortfarande hemma, tog som sagt två panodil (500), dämpade förvärkarna. Men vet att det inte var SD då det var typiska "värkar". Har känt av milda nu på förmiddagen. Så får se vad som händer utöver dagen. I natt var det typisk sånn extremt stark menssmärta och intens utstrålning av smärta på bäckenet bak. Men intervallet och längde på förvärkarna var helt sjuka. Det jobbiga var när dom gick in i varandra, bara tog över.
Har haft mer flytningar nu.... Barnet kan komma när som helst, EFTER idag. haha...
Födelsedagsfirande av älsta sonen idag som blir 6 år. Så ja....för 6 år sen kände jag av förvärkar/värkar för första gången. hahaha...
Ja, man vet ju aldrig när kroppen luras.
Jag har haft en massa sammandragningar, de började redan i v.15 så har vart rätt nojjig om att föda för tidigt, men nu är jag i v.38.
För nån månad sen gjorde SD ont, på sistone har de inte gjort ont.
Dagen före dotterns 6 års dag fick jag regelbundna SD så förstår hur du känner! Man vill ju inte behöva åka och föda på deras dag!
Förstår däremot verkligen inte hur du kan vara så lugn, alltså
ang.om barnet kommer ifall du bara är i ca v.33.
Haha, jag är nojig att barnet ska komma nu (är i v.38), känner mig inte redo ännu!!