2 embryon
Jag fick i fredags återfört 2 st embryon 1 4 cells och 1st 5 celligt.
Min fråga vad gör embryona med varann för att öka graviditets chansen?. Någon som vet. Får man bättre effekt på hormonerna under tiden?
Min fråga vad gör embryona med varann för att öka graviditets chansen?. Någon som vet. Får man bättre effekt på hormonerna under tiden?
Hej! Hur kom det sig att du fick 2 embryon? Har du gjort flera försök?
hej!
jag är fyller 42 snart, låg äggreserv, inga barn sen tid, bla sen var det läkaren ide. gjorde mitt 3 långa protokoll och får fram ca 5,st ägg. i misslyckats ivf i våras.
Ok, Önskar dig lycka till :)
När har du Testdag?
Hej!
Jag är 41 och fick 2 insatta i fredags. Inga toppen ägg och de enda som klarade sig. Ganska hyfsade amh och fsh prover för min ålder så det är nog inte det som spelade in. Fick ut 6 ägg.
Detta var mitt första försök men läkaren tyckte det från början.
Har försökt att bli få barn nu i 2 1/2 år men fått 5 missfall och nu sist tog det 1 år att bli gravid och det känns inte som man har den tiden vid den här åldern så nu provar vi detta.
Jag ska få två insatta imorgon. De fick ut 15 ägg igår, så det är alltså 2-dagars som de sätter in.
Tidigare har vi gjort två IVF med korta protokollet samt 2 FET efter det. Har dessvärre inte blivit gravid någon gång så därför får jag 2 den här gången.
Är 29 år.