Bild vecka 15-20
Hej ! Jag skulle gärna vilja se bilde rpå gravid magar från vecka 15 till 20 . Tycker det är så kul med att jämföra och se , är själv gravid och hoppas på att det går snabbt till att det börjar synas : ) !
Hej ! Jag skulle gärna vilja se bilde rpå gravid magar från vecka 15 till 20 . Tycker det är så kul med att jämföra och se , är själv gravid och hoppas på att det går snabbt till att det börjar synas : ) !
Puffar :D kom igen nu !!! : )
inga bilder i vecka 18-20 ? :)
Det var inte så stort :) trodde att man brukar ha stor och "hård" mage . Det kanske är olika , men du har en fin mage vet du om det är en pojke eller tjej ?
V20 (19+1)
V20 (19+1)
Vilken fin mage ! Är det första barnet ? Det är nämnligen så att jag ska gifta mig snart, och då kommer jag att vara i vecka 19 vill veta på ett ungefär hur stor jag kommer att vara :) .
Vilken fin mage :) är det första barnet ?
Vilken fin mage :) är det första barnet ?
Tack!
på denna bilden väntar jag 3:e barnet :)
Är just nu gravid med barn nr 4 i vecka 6 så ingen mage ännu ;)
[quote=75828072][quote-nick]Melinda05 skrev 2015-10-02 21:34:06 följande:[/quote-nick][/quote]
Första barnet :) Gifte mig i vecka 12, så vet hur orolig man är för att allt ska passa ;) Men det är väldigt inviduellt med storlek på magen. I vecka 12 syntes det ingenting på mig, men sen kom det smygandes. En del ser knappt gravida ut i vecka 20.
Wow 4:e barnet ! Roligt med en stor familj :) . Men är det sant att för varje graviditet som man har så blir magen större tidigare. Hade du samma storlek på magen med 1:a barnet som du hade med de andra två ? :)
Någon mer som vill dela med sig av sina magbilder ?: )
Vecka 20 (19+4), första barnet.