• MotherLizzz

Mysig resa för två!

Hej!

Tänkte om ni kunde hjälpa mig lite. Min sambo fyller år i slutet av oktober. Jag är gravid i 6e månaden (bebis kommer i feb).

Jag skulle vilja åka iväg på en romantisk eller mysig resa med honom. Alltså som present på födelsedagen. Resan behöver inte ske just då men tänkte om någon kunde tipsa om resmål.

Inte allt för dyrt och en weekend eller några dagar.

Är öppen för de mesta förslag som inte är för fysiskt påfrestande för min kropp :)

Kan va allt från att stanna i Sverige till utomlands men som sagt för en rimlig peng.

Tack så länge :)

• Svar på tråden Mysig resa för två!
  • Pinglan73

Jag och min man gillar att åka på kryssningar. Eftersom du är gravid så kanske ni vill undvika de värsta Ålandskryssningar som är väldigt mycket festande (=supande) på. Annars kanske bara en lugn helg i en nära stad och göra något som ni gillar - vi var i Jönköping och kollade på ishockey förra helgen :).

• MotherLizzz
    Jag är bara jag skrev 2015-09-28 15:10:03 följande:

En slottsweekend kanske? Har jag bokat till oss nästa helg p.g.a födelsedag också.

Vart bokade ni? :) låter mysigt :)
  • MotherLizzz
    Pinglan73 skrev 2015-09-28 14:54:38 följande:

Jag och min man gillar att åka på kryssningar. Eftersom du är gravid så kanske ni vill undvika de värsta Ålandskryssningar som är väldigt mycket festande (=supande) på. Annars kanske bara en lugn helg i en nära stad och göra något som ni gillar - vi var i Jönköping och kollade på ishockey förra helgen :).

Ja kryssning är trevligt. Men förutom Ålandskryssen vad finns då?
  • Pinglan73
    MotherLizzz skrev 2015-09-28 15:20:42 följande:
    Ja kryssning är trevligt. Men förutom Ålandskryssen vad finns då?
    Det beror på varifrån du åker ;) Från Stockholm finns bla Helsingfors, Tallin, Riga. Från Skåne kan man åka till Tyskland och Polen. Göteborg har till England. Bara att googla ;)
  • MotherLizzz
    Pinglan73 skrev 2015-09-28 15:35:53 följande:

Det beror på varifrån du åker ;) Från Stockholm finns bla Helsingfors, Tallin, Riga. Från Skåne kan man åka till Tyskland och Polen. Göteborg har till England. Bara att googla ;)

Tack :) jag ska kolla upp detta :)
Svar på tråden Mysig resa för två!