• Kajo

5e försöket med blastocyt blev negativt också

Hej där ute i ofrivilliga barnlöshetens värld!

I november är det 1 år sedan jag och min man startade ivf-resan. Jag har sammanlagt gjort 2 ET och 3 FET, varav 4 av dessa embryon som återförs varit fina blastocyter. Jag känner mig tacksam över dem fina embryon som produceras och utvecklas, men grymt besviken och hopplös åt min kropp som inte tar emot dem. Är det fler än jag som har det såhär? Och framför allt, finns det någon som fått tillbaka många blastisar innan ni till slut blev gravida??

• Svar på tråden 5e försöket med blastocyt blev negativt också
  • Jag är bara jag

Ge inte upp! Glad Jag har satt in totalt 12 blastisar. Gravid en gång= MA och nu gravid igen och har kommit till v.8. Så i vart fall 8 som inte blev nåt alls av.

• Kajo

Åh men grattis! Hoppas det går hela vägen nu!! Men Puh, det måste varit skitjobbig. Har ni fått någon diagnos på varför det inte gått naturligt? Vi är oförklarligt barnlösa. Jag har dock pco-liknande äggstockar men inte utebliven ägglossning. Har du återfört i naturlig cykel eller stimulerad eller ET?! quote=75822876][quote-nick]Jag är bara jag skrev 2015-10-01 16:13:21 följande:[/quote-nick]Ge inte upp!  Jag har satt in totalt 12 blastisar. Gravid en gång= MA och nu gravid igen och har kommit till v.8. Så i vart fall 8 som inte blev nåt alls av.[/quote]

• Jag är bara jag

Jag har gjort ED p.g.a min ålder och usla egna ägg, men min poäng är att inte ens då med så unga proffsiga donatorer tar det alltid direkt. Bara man inte ger upp så går det däremot nästan alltid.  Glad Jag har gjort 4 FET och 2 ET-denna var en frysis. Eller två, men det blir nog bara en.

Svar på tråden 5e försöket med blastocyt blev negativt också