Inlägg från: Bellosanarb |Visa alla inlägg
  • Bellosanarb

någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!

Någon som kan tolka ultraljudsbilder tagna underifrån som om barnet sitter på en potta o kan se om det är en pojke eller flicka?

• Svar på tråden någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!
  • Bellosanarb
    Allies skrev 2015-10-29 11:48:55 följande:

Från vilken vecka är det här? Jag tycker inte att det ser ut som vår sons pottbild (Kan ses i mitt bildgalleri). Så kanske en tjej?

En fråga!

Hur kommer man till ditt bildgalleri? Hittar inget i profilen.är ny på detta????
  • Bellosanarb

Aha. Är det benen och sen snoppen emellan man ser?

Jag tog inte reda på det för min sambo vill inte men bad om en bild på könet för att kunna klura ut det/spekulera kring det själv????

• Bellosanarb

Det är en rumpa, 2 lår och könet emellan. Bilden är tagen underifrån som om barnet sitter på ett glasbord och man ser underifrån. Det ena låret är liksom böjt lite neråt. Är du med?????

• Bellosanarb

Ok tack Anna! Blir mest osäker på den svarta bulan som sticker ut från de vita sträcken men på andra bilden syns ingen sån bula. Vet inte vad det kan vara??!

• Bellosanarb

Ja jag får lita på dig????. Brukar du kunna tyda pottbilder????? Det är inte helt enkelt tycker jag.

• Bellosanarb

Ok rack! Varför tror du på pojke om jag får fråga?????. Ser inte riktigt könet på din? Vet du vad det är?

• Bellosanarb
    Josefine85 skrev 2015-11-25 06:30:36 följande:
    Bellosanarb skrev 2015-11-24 21:46:43 följande:

Grattis! ????????????

Tack hörrni! Jag är helt överlycklig <3 jag vågar knappt tro det! Nu är vi påväg till Berlin på en weekend! Ja, ni kan ju gissa vad vi tänker shoppa! ROOOSAAA :) <3

Håller tummarna för flicka för Er också Allies! Men det absolut viktigaste är ju att bebisen är frisk! Men jag förstår precis din önskan!
    Loke -07, Alvin -09
    Jag har oxå 2 pojkar sen innan och fått höra av 2 barnmorskor att jag nu väntar en flicka! Men har så svårt tro det emellanåt! Hur säker kan man va? ????Kul att köpa rosa!! ????
  • Bellosanarb
    Allies skrev 2015-11-24 22:49:41 följande:
    Grattis! Vad roligt, jag ser att ni har 2 killar sedan innan <3 Jag själv har 2 killar och väntar nu nr 3 och hoppas verkligen på en flicka den här gången
    Ska du ta reda på vad det är? Hur långt gången är du? ????
Svar på tråden någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!