någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!
Någon som kan tolka ultraljudsbilder tagna underifrån som om barnet sitter på en potta o kan se om det är en pojke eller flicka?
Någon som kan tolka ultraljudsbilder tagna underifrån som om barnet sitter på en potta o kan se om det är en pojke eller flicka?
En till pottbild
Ok tack! Det är från vecka 21!
Fler som tror sig veta kön?
Från vilken vecka är det här? Jag tycker inte att det ser ut som vår sons pottbild (Kan ses i mitt bildgalleri). Så kanske en tjej?
Aha. Är det benen och sen snoppen emellan man ser?
Jag tog inte reda på det för min sambo vill inte men bad om en bild på könet för att kunna klura ut det/spekulera kring det själv????
Oj där skulle inte va massa frågetecken????
Det är en rumpa, 2 lår och könet emellan. Bilden är tagen underifrån som om barnet sitter på ett glasbord och man ser underifrån. Det ena låret är liksom böjt lite neråt. Är du med?????
Tack för era svar! Fler som tror sig veta om det är en pojke eller flicka?
Ok tack Anna! Blir mest osäker på den svarta bulan som sticker ut från de vita sträcken men på andra bilden syns ingen sån bula. Vet inte vad det kan vara??!
Ja jag får lita på dig????. Brukar du kunna tyda pottbilder????? Det är inte helt enkelt tycker jag.
Ok rack! Varför tror du på pojke om jag får fråga?????. Ser inte riktigt könet på din? Vet du vad det är?
Tack ska det stå
Ser ut som en flicka pådin sista bild! Har du fått reda på vad det är?
Grattis! ????????????
Oj det skulle va smileys;)
Grattis! ????????????
Fattar inte varför mina smileys blir frågetecken emellanåt;)
Det blev en flicka! 2 dagar gammal idag????????
Oj inte frågetecken