• Bellosanarb

någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!

Någon som kan tolka ultraljudsbilder tagna underifrån som om barnet sitter på en potta o kan se om det är en pojke eller flicka?

• Svar på tråden någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!
  • Bellosanarb

Det är en rumpa, 2 lår och könet emellan. Bilden är tagen underifrån som om barnet sitter på ett glasbord och man ser underifrån. Det ena låret är liksom böjt lite neråt. Är du med?????

• Venenum

Ser ut som en tjej, där de två vita strecken är blygdläpparna :)

>> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv
  • Grus grus

Aha! Ja då tippar jag också på tjej. Speciellt om man jämför med den bilden en annan lade upp på en snopp. Jag fick det fel för den var vänd åt andra hållet.

online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Bellosanarb

Ok tack Anna! Blir mest osäker på den svarta bulan som sticker ut från de vita sträcken men på andra bilden syns ingen sån bula. Vet inte vad det kan vara??!

• Venenum
    Bellosanarb skrev 2015-10-29 18:42:52 följande:

Ok tack Anna! Blir mest osäker på den svarta bulan som sticker ut från de vita sträcken men på andra bilden syns ingen sån bula. Vet inte vad det kan vara??!

De är ju ganska ?svullna? där nere... Kan ju vara inre blygdläppar och klitoris som ligger mer uppåt i ena bilden än den andra. De två vita strecken visa tydligt att där finns blygdläppar. 
    >> det är okej att tänka fel, så länge man tänker själv
  • Bellosanarb

Ja jag får lita på dig????. Brukar du kunna tyda pottbilder????? Det är inte helt enkelt tycker jag.

• minell

Jag gissar på en pojke.

Grattis! !!

Jag bifogar min bild med, har samma "pottbild" som du.

Kan du gissa på min?

• Bellosanarb

Ok rack! Varför tror du på pojke om jag får fråga?????. Ser inte riktigt könet på din? Vet du vad det är?

Svar på tråden någon som är duktig på "pottbilder" ultraljud? pojke eller flicka!