• SabaGbg

Positiva junibebisar 2016

Hej!

Tänkte också hoppa in här. 31 år, första barnet, precis som flera av er andra försökt i flera år och har ett par mf/ma i bagaget, senast i våras. BF midsommarafton, 24 juni :)

• SabaGbg
    Tiana skrev 2015-11-11 10:35:10 följande:

Nu kan jag till slut tro på det här. Allt var ok och jag har idag sett en klump med tickande hjärta! Läkaren tyckte jag var på 8+0

Åh vad kul! Jag hade också vul idag och fick se en liten boll på 14,2 mm och ett hjärta som tickade på som bara den :) Lycka!
  • SabaGbg
    Tiana skrev 2015-11-11 11:29:24 följande:

Visst var det obeskrivligt!

Helt fantastiskt :) Jag har haft så svårt att tro på det här, det har känts som om jag bara hittar på. Att få se med egna ögon att pyret existerar och växer... Wow!
  • SabaGbg
    Kawinna skrev 2015-11-11 15:50:09 följande:

Åh, vill också se att det faktiskt är något där inne! Hoppas verkligen att jag får ett tidigt ul :)

Ni som tittat har ni bokat privat eller inom landstinget? Har alla gjort vul?

Tiana skrev 2015-11-11 16:11:46 följande:

Jag fick det eftersom jag har svårt att bli gravid och det här är första gången på nästan 4 år som vi lyckats. De vill hålla koll på mig. 

Jag är i samma situation som tiana, de vill hålla koll här också. Nu när de har sett att hjärtat slår och allt ser bra ut, blir det dock inget mer vul om jag inte börjar blöda eller så.
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016