• Tiana

Positiva junibebisar 2016

Är arg på allt idag, och så har jag fått halsbränna på köpet. Eller så är det just det som gör mig arg hahaha.

• Tiana
    Akire-84 skrev 2015-11-16 21:22:36 följande:
    Du är inte ensam :) om varken det ena eller det andra. Mitt humör är en berg och dal bana, börjar vänja mig vid att vara arg..
    Skönt att man inte är ensam! :) 
  • Tiana

Sovit 6 timmar i sträck i natt. Helt underbart! Var ju nån vecka sedan det hände. Vaknade dock med världens förkylning, så det är väl anledningen till sömnen...

• Tiana
    TriciaN skrev 2015-11-18 13:34:17 följande:

Ska göra kub på tisdag är då i v 12+6 kan man se kön redan då? Någon som vet

Har läst att man kan se det som tidigast i v 14.
  • Tiana

När lönen landar nästa vecka måste jag ut på bh-jakt! Hittills har det gått bra men nu börjar det kännas lite väl instängt. Ett helt underbart problem :D

• Tiana

Känner mig lite avis på er som har haft och fortfarande har en tid att se fram emot. Visserligen väntar jag på samtal från BM om jag ska in för en träff inför remiss, men tror inte det behövs. Har bara ett datum för RUL, i slutet av januari.

• Tiana
    zasu skrev 2015-11-25 10:45:09 följande:

Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Lycka till alla!

Åh nej!  Beklagar verkligen. Det där skulle ju bara inte få hända :(
  • Tiana

Repar mig från maginfluensa/magkatarr. Fy vilka 15 timmar det varit. Nu kan jag åtminstone behålla vätska igen.

• Tiana
    Gweny skrev 2015-11-29 15:50:50 följande:

Men fy så tufft!! Hoppas du känner dig bättre nu.

Det tar sig. Har bara inte haft det så här de senaste 15 åren eller så. Märks att immunförsvaret är på semester ;)
Svar på tråden Positiva junibebisar 2016