Positiva junibebisar 2016
Är arg på allt idag, och så har jag fått halsbränna på köpet. Eller så är det just det som gör mig arg hahaha.
Är arg på allt idag, och så har jag fått halsbränna på köpet. Eller så är det just det som gör mig arg hahaha.
Sovit 6 timmar i sträck i natt. Helt underbart! Var ju nån vecka sedan det hände. Vaknade dock med världens förkylning, så det är väl anledningen till sömnen...
Ska göra kub på tisdag är då i v 12+6 kan man se kön redan då? Någon som vet
Här dras gränsen vid 38...
När lönen landar nästa vecka måste jag ut på bh-jakt! Hittills har det gått bra men nu börjar det kännas lite väl instängt. Ett helt underbart problem :D
Känner mig lite avis på er som har haft och fortfarande har en tid att se fram emot. Visserligen väntar jag på samtal från BM om jag ska in för en träff inför remiss, men tror inte det behövs. Har bara ett datum för RUL, i slutet av januari.
Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Lycka till alla!
Repar mig från maginfluensa/magkatarr. Fy vilka 15 timmar det varit. Nu kan jag åtminstone behålla vätska igen.
Men fy så tufft!! Hoppas du känner dig bättre nu.