Bökar mycket i sömnen
Hjälp och råd tack.
Sex veckors som bökar och donar väldigt mycket under sömnen. Detta har resulterat i att vi sover max en timma per dygn och så gjort i tre veckor... Känner att jag snart går in i väggen... Har prövat att ha honom hos oss men han låter och fäktar runt något otroligt... Spjälsängen bredvid vår säng, natta i famnen och sen lägga ner men ja han låter mycket.., verkar inte vara direkt vaken heller men det håller iaf oss vakna då vi inte alls kan slappna av då man bara väntar på att han ska bli lessen.., i natt slutade det med att vi sov på soffan och han i sin säng i vårt rum. Då vaknade vi inte av hans ljud men givetvis så fort han blev lessen. Tanken slog mej att ställa in hans säng i hans rum som är precis vägg i vägg med vårt...
Samtidigt känns det inte bra att inte ha honom nära men som det är nu känns det som att vi stör honom i hans sömn också, typ när vi vänder på oss eller hostar till... Jag måste få sova liiite mer än detta för att inte gå åt känns det som...
Och jo! Jag förstår mycket väl att livet vänds upp och ner och sömn är något man liksom bara inte kan räkna med...
Men ja detta känns helt ohållbart och jag blir ingen bra och glad mamma av att aldrig under dygnet kunna sova...:(