• saknad

hjälp

Hej. jag undrar hur man ska göra om socialen undanhåller info som kan hjälpa mig o få hem mina älskade barn????

• Svar på tråden hjälp
  • saknad

jag har fått svar från kammarrätten om att mina älskade barn inte får komma hem för att jag inte stimulerar mina barn som man ska. men nu är det så att socialen inte har tagit med dom uppgifterna i utredningen om vad vi har berättat om allt med barnen, resor vi gjort och vad vi gör på fritiden. hade socialen tagit med detta så hade jag haft mina älskade barn hemma nu. jag har ju bildbevis och filmbevis på saker vi gjort tillsammans.

• Långbenopluto
    saknad skrev 2015-11-07 00:46:22 följande:

jag har fått svar från kammarrätten om att mina älskade barn inte får komma hem för att jag inte stimulerar mina barn som man ska. men nu är det så att socialen inte har tagit med dom uppgifterna i utredningen om vad vi har berättat om allt med barnen, resor vi gjort och vad vi gör på fritiden. hade socialen tagit med detta så hade jag haft mina älskade barn hemma nu. jag har ju bildbevis och filmbevis på saker vi gjort tillsammans.

Varför har inte din advokat visat det materialet då?
  • Långbenopluto
    saknad skrev 2015-11-07 19:42:45 följande:

vet ej. om han sparar det till nästa steg.

Låter konstigt... prata med honom/henne om det.
  • saknad

Jag säger bara fy fan för socialen, det går inte att lita på dom alls. dom ljuger så dom tror sig själva!!!!!!

• saknad

har en fråga om nån kan ge ett svar så är jag väldigt tacksam. mina älskade barn är fortfarande under LVU och jag har papper här som det står vårdplan för att jag ska kunna få hem mina barn igen så ska jag rätta till det som står där som jag inte klarar av. men hur ska man kunna följa en vårdplan som innehåller det jag ska göra för mina älskade barn bara går att göra när barnen bor hemma hos mig? sen är denna vårdplan ej underskriven av mig eller mina barn för samtycke utan bara av en socialare.

• Långbenopluto

För en dialog med din soc.sekr. Bara hon kan ge dig svar på dina frågor.

Vårdplanen behöver inte skrivas under av dig.

• saknad

har en fråga. finns det nån speciell regelbok på hur du ger dina barn kärlek och hur du kan finnas där för barnen känslomässigt? är inte alla olika.

• saknad

om man har socialare som gör allt för att barnen inte ska få komma hem utan är säkra på att dom ska till familjehem. då ska man väl inte sätta dom på utredningen för min hemtagningsbegäran/ upphörande av LVU?

• saknad

NU KÄNNS DET SOM OM MINA ÄLSKADE BARN BLIR KIDNAPPADE AV SOCIALEN!!!!!1

Svar på tråden hjälp