• johannasvensson93

Årets glögg!

Ett litet glöggtest här är väl aldrig fel?

Rösta på vilken glögg du tycker är godast! 

Jag kan ha missat med några sorter, men dessa är väl de mest populära. Men om ni har någon annan sort som ni tycker om så kan ni tipsa om den här :)

Nu värmer vi glöggen! Skål :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Årets glögg!
  • ella84ella

Håller på att testa olika, både nyare och äldre, flera intressanta och goda på sina sätt, men Tegnér och Sons Wilckens är helt otroligt god! Ska snart testa Blossas 1895 :)

• johannasvensson93
    ella84ella skrev 2015-11-12 12:32:29 följande:

Håller på att testa olika, både nyare och äldre, flera intressanta och goda på sina sätt, men Tegnér och Sons Wilckens är helt otroligt god! Ska snart testa Blossas 1895 :)

Vad roligt! :D Jag tänkte köpa hem lite olika och testa också. 
  • Nincompoop

Jag gillar Morbergs glögg jättemycket men eftersom det bara fanns starkvinsglöggen så kunde jag inte riktigt rösta. 

• johannasvensson93
    Nincompoop skrev 2015-11-12 13:10:34 följande:

Jag gillar Morbergs glögg jättemycket men eftersom det bara fanns starkvinsglöggen så kunde jag inte riktigt rösta. 

OJ det tänkte jag inte på, ska försöka ändra =)
  • Anonym (tomten)

Jag gillar Morbergs och Goder afton

• Ullebullen
    Anonym (tomten) skrev 2015-11-13 14:49:18 följande:

Jag gillar Morbergs och Goder afton

Såg du Morbergs video på instagram xD Hahhahaah! Så roligt. 
  • Anonym (Nytt)

Älggräs glögg is the hit!!

• kallebakom

jag gillade inte Morbergs,kan ha att göra att gillar inte han så mkt-lite påverkan har det nog,,bäst hitills är dufenkroks !

• Peters
    kallebakom skrev 2015-11-30 14:21:26 följande:

jag gillade inte Morbergs,kan ha att göra att gillar inte han så mkt-lite påverkan har det nog,,bäst hitills är dufenkroks !

Det låter ju lite märkligt. Du kan ju ta bort etiketten så blir glöggen bättre då haha.
Svar på tråden Årets glögg!