• Sparven16

Några gravid i Sundsvall/Härnösand området?

Hej alla gravida!

Funderar på om det finns någon som är gravid som befinner sig i Sundsvall/Härnösand området?

Här är en med BF 4/6-16

• Svar på tråden Några gravid i Sundsvall/Härnösand området?
  • Carraaan

Sundsvall ??

Jag plussade i morse ????
    Jag är i v4 ( 3+4 ) så det är bara hålla tummarna att det går bra nu. Hade MF i september.

• Sparven16

Roligt!
    Jag befinner mig i Härnösand men jobbar i Sundsvall :)

Går in i vecka 13 imorgon! Känns skönt att ha kommit över 12v gränsen då!

• Greifing

Spännande! ska du/ni kolla vad det är för nått om allt ser bra ut?

Elyssa81 skrev 2015-11-21 21:58:18 följande:

Bor i Sundsvall. BF 16 april. Ska göra RUL på onsdag.

• Elyssa81

Jag har gjort 4 UL redan så jag känner mig relativt lugn i att allt ser bra ut. Jag har gjort det pga två missfall i år och KUB.

Vi ska kolla könet tänkte vi. Har en pojke och en flicka sen tidigare och de är väldigt nyfikna.

• Annika79

Hej!

Sundsvall bor jag i och har bf 10/6. Jag ska på första ul (kub) på torsdag, blir spännande!

• Greifing

Vad roligt! Ska också göra mitt fjärde imorgon. Sen har jag RUL 5/1 och sen väntar TUL v 25, 30 & 35 Tulen är pga att vi förlorade en son 2007. Dom vill ha kolla med ultraljud på flödet från moderkakan.

Elyssa81 skrev 2015-11-22 13:50:07 följande:

Jag har gjort 4 UL redan så jag känner mig relativt lugn i att allt ser bra ut. Jag har gjort det pga två missfall i år och KUB.

Vi ska kolla könet tänkte vi. Har en pojke och en flicka sen tidigare och de är väldigt nyfikna.

• Greifing

Spännande! Lycka till

Annika79 skrev 2015-11-22 16:05:21 följande:

Hej!

Sundsvall bor jag i och har bf 10/6. Jag ska på första ul (kub) på torsdag, blir spännande!

• Elyssa81
    Annika79 skrev 2015-11-22 16:05:21 följande:

Hej!

Lycka till!
Svar på tråden Några gravid i Sundsvall/Härnösand området?