Några gravid i Sundsvall/Härnösand området?
Hej alla gravida!
Funderar på om det finns någon som är gravid som befinner sig i Sundsvall/Härnösand området?
Här är en med BF 4/6-16
Hej alla gravida!
Funderar på om det finns någon som är gravid som befinner sig i Sundsvall/Härnösand området?
Här är en med BF 4/6-16
Sundsvall ??
Jag plussade i morse ????
Jag är i v4 ( 3+4 ) så det är bara hålla tummarna att det går bra nu. Hade MF i september.
Här är en till. Fast jag bor mitt i mellan Sundsvall och Härnösand. Söråker
Bf 26/5 gick in i v 14 igår.
Roligt!
Jag befinner mig i Härnösand men jobbar i Sundsvall :)
Går in i vecka 13 imorgon! Känns skönt att ha kommit över 12v gränsen då!
Bor i Sundsvall. BF 16 april. Ska göra RUL på onsdag.
Spännande! ska du/ni kolla vad det är för nått om allt ser bra ut?
Bor i Sundsvall. BF 16 april. Ska göra RUL på onsdag.
Jag har gjort 4 UL redan så jag känner mig relativt lugn i att allt ser bra ut. Jag har gjort det pga två missfall i år och KUB.
Vi ska kolla könet tänkte vi. Har en pojke och en flicka sen tidigare och de är väldigt nyfikna.
Hej!
Sundsvall bor jag i och har bf 10/6. Jag ska på första ul (kub) på torsdag, blir spännande!
Vad roligt! Ska också göra mitt fjärde imorgon. Sen har jag RUL 5/1 och sen väntar TUL v 25, 30 & 35 Tulen är pga att vi förlorade en son 2007. Dom vill ha kolla med ultraljud på flödet från moderkakan.
Jag har gjort 4 UL redan så jag känner mig relativt lugn i att allt ser bra ut. Jag har gjort det pga två missfall i år och KUB.
Vi ska kolla könet tänkte vi. Har en pojke och en flicka sen tidigare och de är väldigt nyfikna.
Spännande! Lycka till
Hej!
Sundsvall bor jag i och har bf 10/6. Jag ska på första ul (kub) på torsdag, blir spännande!
Hej!