En käftsmäll till undergångsprofeterna
Och ni kommer ihåg när Lamotte blev hånad av den vänsterliberala intelligentian för att han hade skottsäker väst på sig ute i no-go-zonerna? Detta efter att han blivit mordhotad.
Och ni kommer ihåg när Lamotte blev hånad av den vänsterliberala intelligentian för att han hade skottsäker väst på sig ute i no-go-zonerna? Detta efter att han blivit mordhotad.
Ja, det går ju så bra för Sverige nu att det är ungefär vad som krävs. Ett det dras en gräns. Fysiskt.
Tveksamt dock om man får med sig grannarna på att banka sönder stereoanläggningarna som skrålar mitt i natten.
Kom ihåg: är man inte med "dem" är det ingen fara.
.
live.aftonbladet.se/supernytt/news/skott-in-i-gammal-dams-laegenhet.K1c8YajSl
Någon har skjutit in i en lägenhet i Limhamn i Malmö. Polisen larmades strax efter midnatt.
- Troligtvis har det skjutits in i fel lägenhet, för det bor en gammal dam på adressen, säger Andreas Hulting vid polisen.
...
Kvinnan klarade sig fysiskt oskadd.
- Hon är chockad och skärrad så klart, säger han.
Shish Kebab & Kolgrill. Mitt under lunchrusningen en torsdag i centrala Linköping.
Pang!
sverigesradio.se/artikel/vittne-om-mordforsoket-pa-restaurangen-fruktansvart-min-kollega-duckade
"Det är fruktansvärt. Det känns väldigt påtagligt att det kommer så nära inpå en."
(ett vittne berättar med gråten nära att bryta ut)
.
Hur var det nu? Var det "monster under sägnen"? Är man trygg om man inte är med "dem"? Är det bara en liten salut?
Vad säger våra socialdemokrater på forumet till kvinnan i inslaget?
Det började med ett felaktigt bygglov för en car-port på prickmark:
https://brottsplatskartan.se/stockholms-lan/mord-drap-forsok-stockholm-tensta-204587
.
Monster under sängen
Det är lite löjligt att dra så stora växlar
Man måste se hela bilden
Så länge du inte är en del av dem är du fortfarande trygg i Sverige idag
Om man bara får önska sig en enda lagändring nästa mandatperiod så är det att möjliggöra att återkalla det svenska medborgarskapet.