Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

En käftsmäll till undergångsprofeterna

FDFMGA skrev 2016-09-02 11:16:50 följande:
    Nej, jag varken kan eller vill motbevisa ditt påstående.
    Vilket påstående skulle det vara?
    Problemet är att du inte kan ens hänvisa till något som indikerar hur stor andel av hotellrummen i Malmö Migrationsverket står för.
    Jag kan däremot citera Visita eller Ann Nyström. 
    Att det ingår i Ann Nyströms jobb att locka folk till Malmö är väl ganska klart. Mer oklart vad det är du försöker åstadkomma med dina uttalanden och resistens mot att ta till dig att det kan vara så att du helt enkelt missuppfattat statistiken och att den tvärtom visar på motsatsen till vad du tror. 

Vill du inte veta hur det egentligen ligger till?
  • oOOo  oOOo
    För min egen del så tror jag inte att undergången är nära förestående o 
    Nej, vem tror det. Kanske en och annan miljöpartist kanske
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-02 12:44:10 följande:
    Javisst, jag skulle tycka att det vore intressant om du tog fram uppgifter som visar förändringen i andelen rum i Malmö som hyrts ut till Migrationsverket denna sommar jämfört med förra sommaren.
    Så bra. För nu får vi väl bara konstatera att du helt okritiskt lyssnar på destinationschefen i Malmö när hon försöker tyda ökande hotellnätter på öka turism i Malmö
    Tror du.
    Ja, de enda undergrångsproferer jag känner till är halvgalna miljöpartister. Märkligt hur det där partiet lockar till sig så många crackpots. Där snackar vi galningar som tror på chemtrails och CIA konspirationer
  • oOOo  oOOo
    Jag gissar att en och annan miljöpartist är så pass insatt i vad klimatförändringarna kan komma att innebära att de förstår att de kommer att påverka framtida generationer i allra högsta grad, men inte tror jag att de tror att det kommer att innebära "undergången",
    Men du är väl inte miljöpartist eller?

Du har inte sett the doomsday clock

Där snackar vi undergångsprofeter Ja dessa miljönissar.
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-02 13:11:10 följande:
    Jepp. M-väljare tror på chemtrails medan SD:s väljare tror på utomjordingar.
    Usch då. Ser ut som Svenskarna rent generellt är fullt av verklighetsfrånvända naiva stackare. 
    Kanske därför vi har det politiska klimat vi har i Sverige
  • oOOo  oOOo
    FDFMGA skrev 2016-09-02 13:11:10 följande:
     teorin om att det sitter en liten utomjording på flygplanens utsida och chemtrailar. 
    Vi får hoppas att Ann Nyström inte kommer med något liknande uttalande. Då lär du ju trilla dit också
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-14 08:22:22 följande:
    Hahaha, så typiskt... Alliansen kapar skatteintäkterna, men det är sossarnas fel att det saknas pengar i kassan? Logik at its finest!! smile5.gif
    Ja, så blir det ju när man slösar bort pengarna som trillar in.
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2016-09-14 09:03:14 följande:
    Du syftar på jobbskatteavdragen, nya KS och allt det där? Ja...
    Nej, de minskar pengarna som trillar in. Slöseriet med skattemedel står politikerna helt själva för.
Svar på tråden En käftsmäll till undergångsprofeterna