EnAnonumius skrev 2022-08-04 11:33:17 följande:
Jaha OCH? Dra det då på twitter i så fall.
Jag skrev i DENNA tråden.
Vad de sysslar med på Twitter får du ta där och twittra om på twitter i så fall.
KillBill skrev 2022-08-04 09:35:45 följande:
Menar du att det finns inlägg i denna tråd om människor som mördats av politiska skäl eller som del i en ideologisk kamp utan att det framkommit vilken extremistisk grupp/politisk gruppering som mördarna tillhör? Det betvivlar jag. Kan du ge några exempel?
Nej.. Jag har aldrig "menat det", och jag har aldrig skrivit det du hävdar här heller.
Varför ställer du frågor, och ber mig exemplifiera om något jag aldrig sagt eller skrivit eller påstått?
Jag skrev enkelt
b.la detta citera mig själv:
"Lustigt är att de andra morden som lyfts fram i denna tråden aldrig dragit upp om vilken "extremistisk grupp" de tillhör, eller vilken "politisk färg" mördarna har.
Men för DIG är det viktigt att poängtera vad mördaren har för "bakgrund".."
(slut citat)
Så vad ville du med detta stycke.. Bevisa att du har struntat i att läsa vad som faktiskt står?
Nej, det har jag aldrig påstått. Det jag har sagt att de enda gångerna du är intresserad av att prata om mord är när du kan peka ut mördaren som högerextremist.
Medan andra deltagare i denna tråden utlämnar politisk bakgrund eller hudfärg när de tar upp om mord.
Om DU nu anser att man skall kunna koppla mördaren till extrema grupper och diskutera det så kan du vara vänlig och visa då vägen.
D.vs du bör då visa vägen och dra upp om mord där mördaren har koppling till islamism, vänsterextremism eller annan gruppering också.
Inte som du gör NU, enbart dra upp om mördare när du kan koppla det till högerextremism.
Kan du förklara vilka politiska/ideologiska mord som du menar har beskrivits i tråden och där uppgift om grupp/politisk gruppering har utelämnats?
Jag vill alltså ha en kommentar kring detta påstående från dig:
"Lustigt är att de andra morden som lyfts fram i denna tråden aldrig dragit upp om vilken "extremistisk grupp" de tillhör, eller vilken "politisk färg" mördarna har"