Bim i början av januari 2016! <3
Hejsa alla!
Hoppar in här med er. Jag och sambon har inte varit tillsammans så länge men har känt varandra i många år och efter många om och men så fick jag till slut upp ögonen för denna underbara människa som bekräfta att det var tredje gången gilt och fastna på kroken till slut och nu är det äntligen vi.
Jag har nu äntligen kommit fram till den punkt i livet att jag faktiskt vill bilda familj, nu är jag redo.
Jag har haft väldigt hög fertilitet och har gjort 2 aborter och haft två tidiga missfall. Dessa graviditeter var i den tid i livet då det inte fanns tid och jag var inte redo och tidigare partner var livrädd så vi valde att inte göra nåt.
Nu känner jag mig redo och vi har börjat att köra igång i november. Dock inte på positivt streck än.
Har i stort sätt stenkoll på ägglossningen och känner min ägglossning dessutom. Den går då inte förbi obemärkt kan jag lova. Haha
Denna månad så kanske vi pricka in. Hade ägglossning 28/12-15 så då hade vi sex.
Nu har jag då en massa ont i brösten, bara att dom känns tunga och könsliga. Inte ont i bröstvårtorna. Har haft en stickande känsla i magen här i dagarna. Lite små sur och lätt stött som jag brukar vara hör till se normala. Mensen är beräknad 11/1. Kör inga test alls innan mensen. Man vill inte bli besviken. Så, nu hänger jag på i tråden. Lycka till alla, nu kör vi