Inlägg från: Anonym (En tanke) |Visa alla inlägg
  • Anonym (En tanke)

Bim i början av januari 2016! <3

Hej!

Hoppar in här, BIM den 6/1 och är idag på äl+10.

Någon här inne som känt att "ja nu blev jag gravid" och det stämt?

Ca 5 dagar efter äl satt jag och kollade på film, kände mig plötsligt annorlunda i kroppen och hör mig själv tänka "jaha, där blev jag gravid".

Blev jätteförvånad över min tanke då vi inte försöker och tänkte inte mer på det då.

Nu i förrgår har jag börjat må illa, känna av magkatarr från och till och i samma veva märkte jag att mina bröst läckt.

Ja så nu är jag super nyfiken på om tanken jag fick stämmer eller ej, tänker dock att chansen inte är så stor.

Spännande

• Anonym (En tanke)
    glittersol skrev 2016-01-04 17:44:04 följande:

Hej, välkommen!!

Gud så spännande! När har du tänkt testa?

Tack, ja visst är det

Har tidigare plussat på runt äl+18 med mina barn så funderar på om jag är låghormonare.

Har dock kortare cykel nu så jag vet inte alls när.

Får se först om mensen uteblir
  • Anonym (En tanke)

Grattis till er som plussat

• Anonym (En tanke)

Någon som vet hur många dagar ca efter det att ett befruktat ägg fäst som hCG är tillräckligt mätbart i urin?

• Anonym (En tanke)

Jag har plussat som tidigast på BIM -7 med mellersta sonen men hade längre cykel då så det var ändå äl+16 eller något.

Har du långa cyklar cesso?

Nu har jag 27 dagars cykel med en lutefas på 12 dagar.

Åh, jag har svårt att sitta still på bussen till jobbet, har ont i mitt blygben hur jag än sitter.

Känns som foglossning (har haft en del problem med det sedan tidigare) vilket kan vara tecken på graviditet eller lika gärna mens för den delen.

Hade kraftig foglossning, särskilt med yngste och det satt endast i blygbenet.

Tror inte det gått tillbaka helt efter det.

• Anonym (En tanke)

BIM igår och förväntar mig att mensen dyker upp inom kort.

Äl +13 idag och helt blankt test, plussat på äl +16 som tidigast innan men tänker att där iaf borde synas något litet nu iaf

Nu är mina test slut här hemma så nu får jag bara vänta och se.

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3