• glittersol

Bim i början av januari 2016! <3

Hej hopp!!

En tråd för oss med bim å början av januari!

Jag har ägglossning 25/26de december

och bim 8/9 januari !

Detta blir vårt 6de försök, jag kör äl tester för att ha lite koll.

Jag och gubben min har vart tillsammans i 14år och bakar nu bebis.

Måste säga att det börjar bli kämpigt mentalt och en stor eloge till er som kämpat längre! <3

Man börjar överväga att prova rosenrot, bisolvon och munkpeppar m.m men vet ändå i bakhuvudet att snittet att bli gravid är ca 7 månader, så man borde försöka chilla lite.

En tråd för att bolla och ventilera lite!! <3

• Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3
  • glittersol

Ja ni tjejer, tagit ett glas vin!

Skapat en ny tråd som heter

Bim i början av februari 2016! <3

Mensen kom idag så glad att jag inte lade ett gravtest idag. Dags att beställa mer och mer ägglossningstest!

• glittersol
    sabiina skrev 2016-01-10 12:59:16 följande:

Så spännande! Är du nära BIM nu? :)

Hade bim i fredags /lördags men den lurades visst lite! men nu nya tag!
  • sabiina

Åh nej så var det för mig förra veckan... Men det är väl tur att man alltid får en nu chans om två veckor. Kör hårt då!

glittersol skrev 2016-01-10 21:00:20 följande:

Hade bim i fredags /lördags men den lurades visst lite! men nu nya tag!

• Everestmadz

Här kom då tant röd i Lördags, lite tidig men nya tag. Svepte en chipspåse och tog mig ett rött, det var jag värd. Lycka till allihopa!

• johannajw
    Mammatillenliten skrev 2016-01-11 19:13:32 följande:

Hur går det tjejer? Vad tror ni om det här? Är det vanligt med spökstreck på cb plus?

Jag ser tyvärr inget :/ men det kanske är en dålig bild, eller du kanske har testat för tidigt?
  • Mammatillenliten

Ja det var i söndags på BIM-4/5. Får nya tester idag med posten så ska testa då. Tack för titten!

johannajw skrev 2016-01-12 10:36:03 följande:

Jag ser tyvärr inget :/ men det kanske är en dålig bild, eller du kanske har testat för tidigt?

• johannajw
    Mammatillenliten skrev 2016-01-12 10:44:48 följande:

Ja det var i söndags på BIM-4/5. Får nya tester idag med posten så ska testa då. Tack för titten!

Håller tummarna för dig :) tog ett test idag på bim-2 och det va negativt.
  • Mammatillenliten

Tack! Men när jag kände efter idag (ursäkta mig) så såg jag en rosa/ljusbrun flytning så det är kört för mig :(

johannajw skrev 2016-01-12 17:17:27 följande:

Håller tummarna för dig :) tog ett test idag på bim-2 och det va negativt.

• johannajw
    Mammatillenliten skrev 2016-01-12 18:57:00 följande:

Tack! Men när jag kände efter idag (ursäkta mig) så såg jag en rosa/ljusbrun flytning så det är kört för mig :(

Nästa månad är vår månad! Kram på dig <3
  • Sofvid7

Fick ont i magen i fredags för snart en vecka sedan. Var på VUL pga mensliknande smärtor på söndagen. Hittade äggblåsor och fick besked på att vi kanske skulle ha svårt att få barn. Hittades en bakterie i min flytning som jag fick tabletter för. På tisdagen var jag fortfarande inte bra och sökte på Vårdcentralen. Gjorde urin samt blodprov. De såg att jag va gravid!!! Va!?!? Iväg och ge nytt blodprov samt även idag för att se om hormonerna ökat hcg. De tror kanske mitt onda kan bero på att fostret inte sitter rätt. Så VUL imorgon fm. Väntar med spänning... Blev chockad, inte haft mens sen den 27 nov. Dock någon ytterst liten mellanblödning i dec. Vet inte om jag vågar vara glad ännu.

Kram till er alla

Svar på tråden Bim i början av januari 2016! <3