Bim i början av januari 2016! <3
Brudar! Hur lägger Man upp bild? Kunde inte hålla mig bim -4 och testa. Tror jag fått inneboende men jag måste dela detta med er experter och se om det är någon mer som ser mitt plus?!
Hjälp?!
Brudar! Hur lägger Man upp bild? Kunde inte hålla mig bim -4 och testa. Tror jag fått inneboende men jag måste dela detta med er experter och se om det är någon mer som ser mitt plus?!
Hjälp?!
Bim - 4
(Ej morgonkiss)
Svagt plus på clearblue, starkare på testlagrets och en digital som stod: Gravid! 8:e försöket gillt till syskon och lyckan är total!!
Nu är mina tvivel borta:)
Stort lycka till alla som väntar.
Läste lite om det och det är ju receptfritt det med
Ja jisses förstår dig!!
Jag undrar en sak. Jag har koll på min ägglossning tack vare flytningarna. Men, imorse fick jag en ägglossningsflytning när jag var på toa, och då är det ändå 9-10 dagar sedan jag hade ägglossning? Det har aldrig hänt mig förut.
Kan det vara så att jag inte fick ägglossning när jag skulle och att den håller på nu istället? :( Jag fick det imorse bara en gång och nu är det inget mer. Gud vad ledsen jag blir om nåt är fel, jag hade ändå värk i magen och allt för 9 dagar sedan så var helt säker på att den var då...
Nån som vet vad som händer?
Nej inte sen den 19/12 :(
Äl+5 ont i livmodern och höger ljumske. Hoppas det är något som borrar in sig:) jag vill börja testa nuuuuu!!
Jag ska ha mens idag enligt min app, hade sex imorse och sex brukar sätta fart på min mens men inget kom. Dock haft mindre blödningar efter förra mensen, vid två tillfällen 12 dec och typ den 24.
Igår dock som du också skrev så ömmade det också på mig i vänstra sidan, vad nu det kan innebära?... Tänkte vänta till måndag att testa mig, ifall mensen bara är försenad igen. Sista mensen var den 26 nov :/
Jag gjorde likadant i början! ???????? Håll hela tiden på med appen i mobilen, skrev in sex, blödningar, allt. Testa tom ägglossningstestet men jag tror jag blev för fokuserad på att något skulle hända men som inte hände och man blev besviken. Nu kör vi regelbundet sex och hoppas på resultat. Vill ha bebis 2016 ???????? Syrran tar det på diiiiiirekt, 4 barnet på g haha vafan lixom ????????
Ja gör så :) Lycka till! Jag ska hålla mina tummar tills på måndag. Min fundering är om jag ska ta billigt test (enbart Stickan) eller apotekstest.
Men äsch, kvalitén på bilden blev ju dålig när man laddade upp. Nu syns de verkligen inget sträck alls :(