Inlägg från: Limpan nr2 |Visa alla inlägg
  • Limpan nr2

BF augusti 2016, vi som vill prata på fl

Använder ni någon bra gravidapp?
    Jag provade att ta hem ett par olika men får bara olika bf datum. Det varierar allt mellan att bf är den 18/8-23/8. Alltså är jag ju olika långt gången i olika appar. Oftast får man ju enbart fylla i sista mensens första dag och ingen mer info. Jag har t ex en cykel på 31 dagar och brukar få äl sent, på typ cd 19-20.

Hur tänker ni kring "rätt" bf datum?

• Limpan nr2

Jaha... Så fick även jag brunt på papperet när jag torkade mig. Räknar med att det är kört då alla mina mf/ MA börjar precis såhär. Känns så himla tråkigt :(

• Limpan nr2
    happylife skrev 2015-12-23 14:47:54 följande:

Mycket läskiga flytningar i tråden nu..

JAg fick just en mörkröd flytning när jag torkade mig =\ skit har inte haft nåt på två dagar, bara vita. Mår sjukt illa o är mer yrslig än jag brukar och ingen värk... Hoppas på spruckna blodkärl. Hostar som en galning kanske kan va de...

Ja fy dessa färgade flytningar :(
    Jag har en del molvärk nu och har haft hela dagen. Men det har inte kommit något mer brunt...än.
    Hoppas att ditt beror på spruckna blodkärl!!
    Jag ringde iaf och fick tid för vul på måndag.
  • Limpan nr2

Har bara kommit pytte pytte liiiite beige på papperet. Men jag har lite molvärk till och från i både mage och rygg. Känns inge vidare att behöva gå igenom ett missfall på julafton :(
    Tur jag har sonen, då måste jag iaf vara glad för hans skull.

• Limpan nr2
    Tudelu skrev 2015-12-23 17:22:15 följande:

Jag har haft ytterst ljust beiga flytningar idag igen, samt molvärk till o från . Vet inte alls vad jag ska tro. Hoppas vågar jag iaf inte göra!

Tycker detta är pest o pina. Hade önskat mer stöd från kvi noklinike . Tycker det ska bli obligatorislt med tidiga vul med tanke på hur kvinnor lider av sånt här :( Även om dom bara kan garantera för stunden o inte framtiden så är det ju ändå lugnande.

Ja men precis. Jag får hellre ett "negativt" svar genom vul än att gå i ovisshet och inte veta.
    Det tär verkligen. Ena stunden är jag helt inställd på att det är helt kört. För att nästa stund ändå känna en liten gnutta hopp :(
  • Limpan nr2
    Blondie11 skrev 2015-12-23 19:48:51 följande:

Med mitt yngsta barn född 14 så blödde jag (ordentligt) till v 27. Så det behöver inte vara något att oro sig för. Är sjukt jobbigt att få missfall eller aldrig få det där + ET! Jag hoppas att alla dom ska på tidigt vul ser ett pickande litet hjärta eller två ???? Så ni kan få slappna av och njuta ???? Till er alla! Heja oss!

Tack snälla!! Vill bara kunna slappna av och njuta. Men det är svårt. Dock inga mer färgade flytningar. Hoppas att de håller sig borta nu!
  • Limpan nr2

God Jul alla fina!!
    Här har jag lagt oron åt sidan helt idag. Inte monitorn enda gnutta färgad flytning sen igår em!
    Ha en riktigt mysig dag och njut av att ni är gravida :)

• Limpan nr2
    Tudelu skrev 2015-12-25 09:12:52 följande:

Nähä. Så var det bruna tillbaka igen.. :(

Men nej :( Kommer det mycket? Hur är det med övriga symtom, är de kvar?
  • Limpan nr2
    happylife skrev 2015-12-25 10:34:01 följande:
    Jaa här med. Känns deppigt!
    Åh nej :( Hur är det med dina symtom, är de kvar?
    Jag hade sex imorse och ångrar ihjäl mig nu! Bara väntar på att det ska komma blod nu. Jag som lovat mig själv att avstå allt som kan skapa oro :(
  • Limpan nr2
    happylife skrev 2015-12-25 16:34:23 följande:
    Min man tvingade in mig, han var trött på min oro. Så nu är det bara att sitta och vänta....
    Håller tummarna! Återkom så fort du kan. Kram!
  • Limpan nr2
    happylife skrev 2015-12-25 17:49:28 följande:

Uppdatering... De gick sådär. Hon såg en hinnsäck i rätt storlek samt gulesäck. Men inget i hinnsäcken :( hon ville inte dämma ut det helt utan bad mig gå på mitt bokade vul på tis om dom kan se mer om några dagar eller har en bättre apparat. Vet inte vad jag ska känna, känner mig mest tom och "nähä de va inte min tur denna gång heller". MF i aug å nu detta.

Förstår att du känner oro. Vilken vecka tror du själv att du borde vara i och vad trodde hon att du var i?
    Jag är helt inställd på att få ett negativt besked på måndag. Vet iof att det nog är för tidigt att kunna se något för min del.
    Håller tummarna att du får se ett litet hjärta så på tisdag!!
  • Limpan nr2

Precis som jag befarade så har jag idag bruna flytningar. Även om jag vet att det antagligen beror på sexet igår så känner jag bara för att ge upp. Varför varför varför skulle jag ha sex!!!? Jag lovade ju mig själv att avstå från det de första veckorna.....SUCK!!

Svar på tråden BF augusti 2016, vi som vill prata på fl