Kan inte ta något beslut!
Hej, Jag är gravid i vecka 13 och mår så himla dåligt, vill mer än gärna behålla barnet är så förälskad i lillen även om jag inte har sätt den ännu, men känner en sån enorm kärlek !
Till problemet.
Jag kan inte behålla och varje gång jag tänker och överväger är abort bästa lösningen, då jag inte kommer ha någon stöd om jag behåller barnet, varken från familj, vänner eller pappan till barnet och vet inte om jag kommer kunna stå ut med allt detta och ge mitt barn allt den behöver när jag kommer vara så ensam.
pappan till barnet är väldigt omtänksam och oroar sig för mig med vill ändå inte stötta mig om jag behåller barnet men han stöttar mig gärna om jag gör abort.
Jag väljer mellan att behålla min älskade bebis eller att behålla min familj, vänner och kärlek jag vet inte vad jag borde göra jag gråter och mår dåligt hela tiden då beslutet är så tungt klarar inte av att ta de beslutet.
Jag är rädd att behålla eller göra abort då jag inte vet vart jag kommer ångra mig mer.
tänker jag på abort mår jag illa och mår så himla dåligt och gråter m.m. och tänker jag på att behålla blir jag rädd för konsekvenserna.
jag orkar inte med folk som ser abort som något enkelt det är jobbigt.
alla i min omgivning skiter i mina känslor och hur jag mår de tänker bara på det praktiska även pappan till barnet när jag förklarar att jag har kärlek för bebisen skrattar han och säger att jag överdriver " hur kan man ha kärlek för något man inte har sätt?"
får ingen stöd och mår så himla dåligt tänkte att det kanske bara är skönt och kunna få ut allt här inne och prata ut lite eftersom att jag mår så himla dåligt!
Tacksam i förhand.