Bästa Zelda-spelet
Så låt höra, vilket är det bästa Zelda-spelet enligt er?
Har utelämnat Four Swords och det nya Hyrule Warriors i denna röstning.
Så låt höra, vilket är det bästa Zelda-spelet enligt er?
Har utelämnat Four Swords och det nya Hyrule Warriors i denna röstning.
Ocarina of time.
Tätt följd av Majora's Mask och Wind Waker
Följd av Phantom Hourglass, Twilight Princess och Link to the Past.
Twilight Princess, Majora's Mask och Ocarina of Time ligger tätt i toppen för mig. Skyward Sword blev jag besviken på. Det är ett ganska bra spel, men väldigt dåligt för att vara ett Zelda-spel tycker jag.
Twilight Princess, Majora's Mask och Ocarina of Time ligger tätt i toppen för mig. Skyward Sword blev jag besviken på. Det är ett ganska bra spel, men väldigt dåligt för att vara ett Zelda-spel tycker jag.
Svaren du får tror jag kommer vara mycket beroende på vilka som är här. Själt tycker jag OoT är bäst, men jag var i precis rätt ålder när det kom för att få en sån där wow-känsla. Egentligen gillar jag time-line konceptet i Majoras mask, att händelser sker eller inte sker beroende på vad man gör.
För min del faller Zelda OOT på topppen, följt av A Link to the Past
Tror att OoT är det ledande oavsett filken åldersgrupp man frågar. Själv valde jag links awakening :)
En grej jag gillar med Skyward Sword och Wind Waker är att det är Hyrule men ändå inte pga molnen och vattnet.
Jag har inte spelat alla Gameboy-spelen, men spelat jag gillar minst är (surprise) The Adventure of Link.