• Christian H

Kompisdate i Kalmar?

Hej!

Jag är ihop med en alldeles fantastisk tjej som har lite för få vänner, enligt henne själv. De kompisar hon umgicks med förr har flyttat från stan och det är väl inte helt lätt alltid att träffa människor man är på samma våglängd med. Hon är 23, har inga egna barn, bor i Kalmar och är oerhört trevlig och charmig. Hon är smart, engagerad, både djup och rolig och allt däremellan och egentligen borde hon vara upptagen varje dag med kompisar och vänner, men det är inte så av någon anledning. 

Det kanske är en fånig tanke, men jag tycker verkligen hon förtjänar att känna lite fler personer i området och jag vill gärna hjälpa om jag kan.

Är det någon som vill kompisdejta med en extremt trevlig och lättsam Kalmartjej?

MVH

Christian

• Svar på tråden Kompisdate i Kalmar?
  • äldreochklokare

varför skriver hon inte och frågar själv? jag menar inget illa, bara tycker det är konstigt att ens pojkvän ska skriva "kontaktannons" åt en? 

• Annixen

Tycker du är en supergullig kille!
    Vet av erfarenhet att det är supersvårt att hitta nya vänner, särskilt i Kalmar av ngn anledning.
    Jag är både äldre och har barn så är nog ingen passande profil, men jag hoppas verkligen att din flickvän hittar nån att hänga med!

Svar på tråden Kompisdate i Kalmar?