• Taho91

Sommarbebis

Hej och grattis till alla gravida och som ska ha i sommar alla är välkomna..

Skriv av er här och dela med er om allt och ingenting...

Villken vecka ? Hur långt tid tog de innan ni blev gravida? När har ni rul

• Svar på tråden Sommarbebis
  • Sommarmalva

Hej. Jag väntar mitt fjärde barn som är beräknat till 31 juli. Är i vecka 13 nu. Ska på rul 14 mars, gjorde kub test i måndags.
    Vilken vecka är du i? Första barnet?

• Taho91
    Sommarmalva skrev 2016-01-21 17:43:13 följande:

Hej. Jag väntar mitt fjärde barn som är beräknat till 31 juli. Är i vecka 13 nu. Ska på rul 14 mars, gjorde kub test i måndags.

Vilken vecka är du i? Första barnet?

Grattis

Jag är beräknad den 28 juli om jag ska gå efter min mens men jag tror dom kommer att dra en vecka tillbaka så jag har bf den 4aug . Vi får se är iallfall i vecka 14 eller 13 de får vi se den 3 mars då jag har rul. Och de mitt första barn
  • Sommarmalva
    Taho91 skrev 2016-01-22 10:00:50 följande:
    Grattis

Jag är beräknad den 28 juli om jag ska gå efter min mens men jag tror dom kommer att dra en vecka tillbaka så jag har bf den 4aug . Vi får se är iallfall i vecka 14 eller 13 de får vi se den 3 mars då jag har rul. Och de mitt första barn
    Härligt! För mig var det tvärtom, var först beräknad till 3 augusti men blev på kub flyttad till 31 juli. Så fick en vecka gratis hur mår du annars då?
  • Taho91
    Sommarmalva skrev 2016-01-22 11:?0 följande:

Härligt! För mig var det tvärtom, var först beräknad till 3 augusti men blev på kub flyttad till 31 juli. Så fick en vecka gratis hur mår du annars då?

Okej jo då jag mår jätte bra är bara trött durå?
  • Sommarmalva
    Taho91 skrev 2016-01-23 03:50:28 följande:
    Jag har mått illa hela tiden, och gör fortfarande. Äter tabletter för det nu och mår skapligt. Är i vecka 16 nu och tror faktiskt jag känner lite sprattel nere i magen. Känns häftigt!
    Vilken vecka är du i nu?
  • Vonlila

hej

Jag väntar vårt första barn nu i juni, en liten flicka, känns jättekul.

Är i v 23+3 just nu och det sparkas och har sig i magen mest hela tiden. Mådde ganska dåligt i början och var TRÖTT!!!! men det avtog i v 12 där någonstans, så kämpa på ni som är mitt i den perioden

Vi blev gravida jättefort, jag slutade med p-piller och 4 veckor senare plussade jag, så vi var inte riktigt beredda på att det skulle gå så fort. 

Skriver lite om min graviditet i min blogg om ni vill läsa hur det går och se lite bilder www.vonlila.se

• Sommarmalva
    Taho91 skrev 2016-01-23 03:50:28 följande:
    Hej! Hur gick det på rul?
  • Sommarmalva
    Vonlila skrev 2016-02-13 11:16:14 följande:

hej

Jag väntar vårt första barn nu i juni, en liten flicka, känns jättekul.

Är i v 23+3 just nu och det sparkas och har sig i magen mest hela tiden. Mådde ganska dåligt i början och var TRÖTT!!!! men det avtog i v 12 där någonstans, så kämpa på ni som är mitt i den perioden

Vi blev gravida jättefort, jag slutade med p-piller och 4 veckor senare plussade jag, så vi var inte riktigt beredda på att det skulle gå så fort. 

Skriver lite om min graviditet i min blogg om ni vill läsa hur det går och se lite bilder www.vonlila.se

Hej och välkommen hit! Vilken vecka är du i nu? Jag är i vecka 20 nu och har precisblivit av med mitt illamående. Kändes väldigt långdraget! Kan fortfarande känna av lite men blir bättre av tuggummi. Det rör sig ganska mycket i magen och har jag tur kan jag ibland hinna känna en liten buff på utsidan! Igår kände min sambo en för första gången.
    Hur mår du nu?
  • Taho91
    Sommarmalva skrev 2016-03-08 20:31:20 följande:

Hej! Hur gick det på rul?

Hej det gick super jag ska bli mamma till en flicka som är beräknad till 30juli

Hur har det gått för dig?
  • Sommarmalva
    Taho91 skrev 2016-03-09 00:57:52 följande:
    Hej det gick super jag ska bli mamma till en flicka som är beräknad till 30juli

Hur har det gått för dig?
    Åh så mysigt! Jag ska på rul på måndag. Funderar på om jag ska ta reda på könet, har inte bestämt mig än men tror set lutar åt det iallafall. Än så länge är jag beräknad till 31, får se om set håller i sig. Hur mår du för övrigt? Mitt illamående har precis försvunnit. Men fogarna är inte roliga... Liten i magen känner jag av varje dag och magen är stor. Nu längtar jag sååå efter bebis!
Svar på tråden Sommarbebis