Sommarbebis
Hej och grattis till alla gravida och som ska ha i sommar alla är välkomna..
Skriv av er här och dela med er om allt och ingenting...
Villken vecka ? Hur långt tid tog de innan ni blev gravida? När har ni rul
Hej och grattis till alla gravida och som ska ha i sommar alla är välkomna..
Skriv av er här och dela med er om allt och ingenting...
Villken vecka ? Hur långt tid tog de innan ni blev gravida? När har ni rul
Hej. Jag väntar mitt fjärde barn som är beräknat till 31 juli. Är i vecka 13 nu. Ska på rul 14 mars, gjorde kub test i måndags.
Vilken vecka är du i? Första barnet?
Hej. Jag väntar mitt fjärde barn som är beräknat till 31 juli. Är i vecka 13 nu. Ska på rul 14 mars, gjorde kub test i måndags.
Vilken vecka är du i? Första barnet?
Härligt! För mig var det tvärtom, var först beräknad till 3 augusti men blev på kub flyttad till 31 juli. Så fick en vecka gratis hur mår du annars då?
hej
Jag väntar vårt första barn nu i juni, en liten flicka, känns jättekul.
Är i v 23+3 just nu och det sparkas och har sig i magen mest hela tiden. Mådde ganska dåligt i början och var TRÖTT!!!! men det avtog i v 12 där någonstans, så kämpa på ni som är mitt i den perioden
Vi blev gravida jättefort, jag slutade med p-piller och 4 veckor senare plussade jag, så vi var inte riktigt beredda på att det skulle gå så fort.
Skriver lite om min graviditet i min blogg om ni vill läsa hur det går och se lite bilder www.vonlila.se
hej
Jag väntar vårt första barn nu i juni, en liten flicka, känns jättekul.
Är i v 23+3 just nu och det sparkas och har sig i magen mest hela tiden. Mådde ganska dåligt i början och var TRÖTT!!!! men det avtog i v 12 där någonstans, så kämpa på ni som är mitt i den perioden
Vi blev gravida jättefort, jag slutade med p-piller och 4 veckor senare plussade jag, så vi var inte riktigt beredda på att det skulle gå så fort.
Skriver lite om min graviditet i min blogg om ni vill läsa hur det går och se lite bilder www.vonlila.se
Hej! Hur gick det på rul?