• Misszandra

Någon i Blekinge/Karlskrona som väntar sitt första barn?

Jag undrar som rubriken antyder om det finns fler i Blekinge/Karlskrona trakten som väntar sitt första barn. Jag ska själv ha i augusti och det vore kul om det finns fler. Man har ju så mycket funderingar och frågetecken att det vore kul om man hade fler att vända sig till.

Själv är jag 23år väntar som sagt vårt första barn och bor i Karlskrona. 

Häng gärna på! :)

• Svar på tråden Någon i Blekinge/Karlskrona som väntar sitt första barn?
  • emgus

Hej!
    Är från Olofström, 27 och väntar också första barnet. Bf den 20 juli :)

• Misszandra
    emgus skrev 2016-01-24 18:30:49 följande:

Hej!
    Är från Olofström, 27 och väntar också första barnet. Bf den 20 juli :)

Åh vad roligt. Trevligt att du skrev! Vet du vad du ska få, pojke eller flicka? :)
  • emgus

Ja! Jag har letat efter trådar i närheten men inte hittat fören nu :)
    Nej ???? inte än. Har första ultraljudet den 11 feb (v 18), så får se om det går att se :)
    Vet du vad du ska få?
    Vart i Blekinge kom du ifrån?

• Tolotoli

Hoppar in här och säger hej, har dock tre barn och väntar fjärde barnet och letar efter blivande mammor i Karlskrona med omnejd. Är nio år sedan jag fick min minsta så är mycket som blir nytt igen.

• Misszandra
    emgus skrev 2016-01-24 19:29:58 följande:

Ja! Jag har letat efter trådar i närheten men inte hittat fören nu :)
    Nej ???? inte än. Har första ultraljudet den 11 feb (v 18), så får se om det går att se :)
    Vet du vad du ska få?
    Vart i Blekinge kom du ifrån?

Jag har också letat ett tag men ser bara andra ställen. Så bestämde mig då för att göra en egen tråd, gick inte särskilt bra tills du skrev! :)

Nej, jag ska på mitt första ultraljud på onsdag för att se vilken vecka jag är i. Inte ens de vet jag! :/
  • Misszandra
    Tolotoli skrev 2016-01-24 20:14:24 följande:

Hoppar in här och säger hej, har dock tre barn och väntar fjärde barnet och letar efter blivande mammor i Karlskrona med omnejd. Är nio år sedan jag fick min minsta så är mycket som blir nytt igen.

Hej och välkommen! Va trevligt att du ville hoppa in här hos oss, jag hoppas på att hitta fler som bor nära! När ska du ha ditt barn då? :)
  • Tolotoli

Vår bebis är beräknad 1 juli enligt BM, vi ska på rutinultraljud om ca. en vecka. Har gjort Nipt så vi vet att det är en liten pojke Känner inte direkt så många bebismammor då mina är så stora nu så skulle vara jätteroligt att lära känna fler som ska ha bebisar snart.

• Tolotoli

Är förresten 35 nu i februari, har en dotter på 14 och två pojkar på 9 och 11.

• emgus

Ja men det var bra gjort av dig ;) alltid kul att kunna prata med folk som bor nära :)

Oj, vad spännande! Men läste det stod augusti iaf. Då har du gått ett par veckor iaf! Önskar dig lycka till :)

Har du många vänner med barn eller är du bland de första? :)

Svar på tråden Någon i Blekinge/Karlskrona som väntar sitt första barn?