• Anonym (Kämpar)

blogg om att kämpa för att bli gravid

Hej,

Jag har precis startat en blogg om min väg mot plusset. Jag har oerhört oregelbundna cykler (misstänkt PCO) och vill skriva för att ventilera samt kanske få andra att känna sig mindre ensam i alla besvikelser. Glöm inte att spara länken så ni kan följa mig hela vägen!

plusjakt.blogg.se

• Svar på tråden blogg om att kämpa för att bli gravid
  • Anonym (Försöker)

Spännande! Vi försöker också. Kan vara roligt att prata med någon som har mycket tankar som en själv.

• Anonym (Lea)

Jag har skrivit om min IVF-resa på min blogg denlangavagentillfamilj.blogspot.se 

Jag har skrivit om vägen mot IVF, om behandling, äggplock samt återföranden och nu även snart en hel graviditet :) 

Lycka till med din resa, TS :)

• Anonym (Kämpar)
    Anonym (Försöker) skrev 2016-01-26 20:44:23 följande:

Spännande! Vi försöker också. Kan vara roligt att prata med någon som har mycket tankar som en själv.

Härligt! Skriver du om din resa någonstans så jag kan följa dig? :)
  • Anonym (Kämpar)
    Anonym (Lea) skrev 2016-01-27 20:34:30 följande:

Jag har skrivit om min IVF-resa på min blogg denlangavagentillfamilj.blogspot.se 

Jag har skrivit om vägen mot IVF, om behandling, äggplock samt återföranden och nu även snart en hel graviditet :) 

Lycka till med din resa, TS :)

Tack för tipset! Ska in och läsa. :)
  • Anonym (Lea)

Jag tror att man inte får göra reklam för sånt man tjänar pengar på. Dock är ju de flesta bloggar (t.ex. min) inte inkomstbringande, så jag ser inte varför det skulle anses vara reklam. Skulle Blondinbella lägga upp sin blogg i vartannat forum kanske det skulle anses vara reklam, men inte din PCO-blogg och inte min IVF-blogg. 

• Anonym (Försöker)
    Anonym (Kämpar) skrev 2016-01-28 12:19:27 följande:

Härligt! Skriver du om din resa någonstans så jag kan följa dig? :)

Nej tyvärr, jag har ingen blogg eller så. Måste man ha egen blogg för att följa dig?
  • Anonym (Kämpar)
    Anonym (Försöker) skrev 2016-01-30 13:59:18 följande:
    Nej tyvärr, jag har ingen blogg eller så. Måste man ha egen blogg för att följa dig?
    Nejdå, absolut inte. :)
  • Anonym (Kämpar)
    Moderator skrev 2016-02-01 13:58:19 följande:

Observera!
    Återgå till topic och sluta att provocera!

Lycka till TS! Hoppas du snart får ett plus {#emotions_dlg.flower}

Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
    Tack! <3
  • Anonym (Kämpar)
    Libra1 skrev 2016-02-04 12:28:01 följande:

Välkommen till bloggvärlden. :)

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

Lycka till!

Tack! Ska in och läsa!
Svar på tråden blogg om att kämpa för att bli gravid