Älskar mitt barn mindre för var gång kg träffar honom
Någon som vet hur jag kan ändra på mig för börja älska min son den han var en gång innan jag gick skilda vägar med mamman.
Mitt liv med mamman hennes familj har varit ett rent helvete i alla år,hot ena efter det andra.
Hennes föräldrar är alkoholister,super in för barn. Jämt när det varit släktträff så sups det så andra barn reagerar å säger ifrån. Jag börja ta upp detta men ingen lyssna. Mamman till mitt barn strunta i vad jag sa utan bara stack med vårt barn så när jag kom hem så var hon barnet bara borta/svaret var att hon sket i vad kg sa å gjorde som hon ville med vårt barn. Hon lämna vårt barn hos sina föräldrar som är alkoholister sedan stacken hon 20 mil därifrån jobba då jag befann mig 30 mil bort hemma.
Den familj är dysfunktionella sjuka människor. Lever i förnekelse ena efter det andra. Var gång kg får gem mitt barn får kg höra att mormor sagt att hon är bättre än pappa och att mitt barn inte ska bo här ena efter det andra.
Massa saker.
Mitt barn säger detta till mig och dom håller på var gång och ju mer kg hör och ju minsta älskat jag mitt barn,jag får hat mot honom känner att han inte tillhör mig jag är inte hans far för han hat även sagt att han hat en nya pappa samtidigt går kg plötsligt höra att farfar å farmor är dumma efter att han träffat sin mormor resten av alkoholisterna där nere.
Jag har börjat funderat på att överge min mitt barn,10 månader hat jag kämpat detta och orkat inte längre. Jag höll på förlora ett jobb men efter bråk så sa jag upp mig p.g.a detta.
Jag har fått fram att jag kan få bort umgänget med mitt barn även om någon adopterat honom så slipper jag betala.
Mamman till mitt barn soffa en nya på en gång efter ett långvarigt förhållande blandat in mitt barn som säger ny pappa. Mitt barn börja till tala mitt namn istället för pappa.
Vad fan är det som händer.
Mitt hat mot mamman p hennes familj är så stor att jag skulle ta lagen i egna händer om jag säger så