När gick ni ut med graviditeten på Facebook osv?
Som rubriken lyder, i vilken vecka var ni i när ni gick ut med er graviditet på Facebook,instagram osv.
Är i vecka 7, 6+5 och tänkte iallafall vänta tills vi gjort KUB.
Som rubriken lyder, i vilken vecka var ni i när ni gick ut med er graviditet på Facebook,instagram osv.
Är i vecka 7, 6+5 och tänkte iallafall vänta tills vi gjort KUB.
Insta efter RUL v 20. Facebook blir när barnet är fött :)
Alla jag bryr mig om visste från ca v 19. Gjorde inga uppdateringar eller la ut bilder själv under graviditeten men systra mi la ut bilder från min babyshower och då var jag i v 32-33.
Vi är i vecka 30 nu och har inte lagt ut något på facebook/instagram och kommer ej göra förräns efter födsel.
Vänner/familj som vi umgås vet självklart om det sedan länge.
Min man bytte till en mag-profilbild i vecka 30. Jag gick inte ut med det alls, skickade bara privata meddelanden till de vänner jag inte hade träffat på länge men som jag ville skulle veta före förlossningen.
Samma dag som RUL, vecka 19+0, när vi fått se bebisen och hade lite bilder, gick vi ut med det på instagram :)
Vecka 27 om jag minns rätt men det var egentligen för att vi gifte oss, jag la ut en bild från vigseln och då syntes magen såklart. Min make har inga sociala medier och jag har inte delat några bilder på min son på min FB.
Gjorde tidiga vul för att kolla så det fanns nån därinne alls men väntade till efter kub innan jag la ut bilder från båda ultraljuden. Sen vart jag tyst till rul ja det kan gå snett oavsett tid i graviditeten och även efter men alla väljer ju själva hur de vill göra...
Oj, verkar som att de flesta gick ut med det rätt så sent. Jag trodde de flesta gjorde det efter vecka 12. :)
Förra kommer jag inte ihåg när eller om jag la ut det. Någon bebis bild iallafall när han var nyfödd. Var inte så inne med att lägga ut allt på Facebook för 8 år sedan. Denna gång kommer jag inte skriva något alls på sociala medier, våra nära vet så klart och jag har sagt till alla att inte skriva det på Facebook.
Vecka 19 båda graviditeterna, men nu tredje gången ska jag inte gå ut med det förräns barnet är fött.