Alla hundar reagerar på mitt barn
Alla hundar vi har träffat har gjort utfall mot min dotter som är sju år. Det är allt från hundar som suttit fastkopplade vid affären till bekantas hundar. (Alla de hundar vars ägare vi känner har aldrig reagerat mot barn förr, däremot vissa av dem har reagerat mot cpskadade, alkoholister och mörkhyade, människor som avviker på olika sätt etc)
Vi var och vägde och mätte min dotter för en tid sedan och hon har banat i båda kurvorna, hon har alltså inte vuxit något på ett år vilket är alarmerande och vi ska göra täta uppföljningar för att se om vi behöver remiss till sjukhuset.
Grejen hör till att hon haft dippar i sin viktkurva vid varje period när hon haft umgänge med sin far kontinuerligt. För ett år sedan togs deras kontakt upp igen och hon har alltså dippat rejält.
jag vet att hundar i sina flockar brukar "göra sig av med den svagaste länken". Och jag börjar nu bli orolig över om det är något fel på min dotter. På hennes fars sida har de många grava psykologiska sjukdomar som krävt stark medicinering och tidvis sluten vård.
Jag vet inte riktigt om vikten har något med detta att göra men jag ville nämna det.
Varför reagerar alla hundar på min dotter? Hon går inte fram till dom, och hon är inte rädd för dom (trots utfallen), hon tittar på dem däremot när vi går förbi. Idag låter jag ingen hund vara nära henne eftersom det endast finns en hund jag vet som inte morrat/gjort utfall. Jag har däremot blivit rädd efter att den tredje hunden gjort utfall och tänker nu att det kanske är fel på mitt barn.
Det låter kanske konstigt men det kan väl inte vara fel på ALLA hundar?!