• Zoey90

BF Februari 2017

skarlsson84 skrev 2016-06-04 22:29:34 följande:

Finns det nån fb grupp?:)

Ja :) skicka PM med ditt namn så bjuder jag in dig.
  • Zoey90
    Mila skrev 2016-06-05 08:49:21 följande:

Hej! Jag plussade igår! :) starkare positivt idag.. Så jag tänkte att jag går med här.

Jag är 28, sambon 34. Jag har en dotter på 5 år och sambon en dotter på 6 år. Så om allt går som det ska så får vi ett gemensamt barn i februari :)

Om det finns en fb grupp så är jag gärna med där.

Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Stort grattis!! :D
  • Zoey90

Grattis alla nya! :)

Hur är det med facebookgrupper? Finns det fler grupper? :)

• Zoey90
    Mallin87 skrev 2016-06-18 17:05:27 följande:
    Vad var det med den första som inte kändes rätt?

Så man själv vet om den passar eller ej :)
    Jag är med i den första och känner att det är en del taskig attityd, regler (tycker inte att det ska behövas införas regler i en mammagrupp) och nu ska det även bli insläppningsstopp som jag tycker är tråkigt.

Känns som om dom flesta i gruppen redan har barn och ser ner på oss förstagångsmammor med dumma frågor, haha. Eller så är det jag som är för känslig och hormonfylld.

Annars finns det många bra saker med såklart.
  • Zoey90
    jessimalm skrev 2016-06-18 18:30:30 följande:

Hoppar in här med!

Plussade igår, väntar 3e barnet :)

Enligt min egna beräkning att räkna från ägglossning så har jag BF i mars men apparna i februari, hur ska man räkna? jag kommer ej ihåg haha.

Jag vet ju att jag blivit gravid nu denna månad :)

Haha det där är jobbigt. Jag får datum från 31/1 till 8/2 beroende på vilken app :p
  • Zoey90
    Micki88 skrev 2016-06-18 21:04:23 följande:

Jag gick ur idag! Orkade inte med all dålig attityd! Blev bara ledsen av gruppen. Är gärna med i en ny. Utan regler där alla är trevliga mot varandra :)

PMa så lägger vi till dig :)
  • Zoey90
    langtanefterbaby skrev 2016-06-19 06:23:44 följande:
    Februari-grupp på facebook? Är det du som lägger till zoey90? jag skulle vilja gå med
    Jag kan lägga till :)
  • Zoey90

Det finns två eller tre grupper som är helt hemliga. Säg till om ni vill bli tillagda :)

• Zoey90
    hurtänktedunu skrev 2016-06-20 12:02:38 följande:
    Er grupp är inte hemlig och man kan se alla medlemmar
    Nej, det är en annan grupp man kan söka på. Mickis grupp är hemlig.
  • Zoey90
    Lenore90 skrev 2016-09-07 18:43:18 följande:

Hej igen tjejer! Har inte varit inne här på länge nu, men nu laddade jag ner appen igen haha :) Var på rul idag och fick se en frisk liten tjej. :D

Grattis! Hade också rul idag och ska med ha en liten flicka :D
Svar på tråden BF Februari 2017