Tidigt missfall?
Hej allihopa!
Jag är gravid i vecka 5 med första barnet. Har haft lite symptom som molvärk och ömma bröst. Annars mår jag bra. Bim var i torsdags. Plussade på måndagen med clearblue digital. Tig sedan ett till i helgen som också visade positivt. Nu till mitt dilemma. Igårkväll upptäckte jag lite blod i trosan när jag skulöe gå på toa. En fläck i strl som en enkrona knappt ungefär. Och lite blodblandade flytningar på pappret när jag torkade mig. Blev helt stel när jag såg blodet. Tänkte direkt att det var ett missfall och bröt ihop totalt. Sov med en binda och det hade inte kommit en droppe under natten. Bara lite blodblandat på toapappret dagen efter. Kommit några droppar idag bara efter min promenad. Och nu verkar de vara borta efter ett kvällspass på jobbet. Var bara lite ljusrosa när jag torkade mig efter toabesöket förut. Har inte haft ont alls och har fortf mina gravsymptom. Har varit så orolig att jag ej kunnat sköta mitt jobb. Ringde mvc som bad mig avvakta. Tänkte kolla om nån varit med om liknande? Blödde alltså bara några droppar färskt blod. Sen lite ljusröda sparsamma flytningar(syns bara om jag torkar med papper) och nu ingenting. Ni som fått tidigt missfall, känner ni igen er? Och finns de nån som fått så här trots att de ej va missfall?