Sova hela natten.
Vår grabb är nu 2.5 månad. Han somnar efter någon timmes skrikande och kämpande runt 22.00 på kvällarna, sen vaknar han runt 02.00 och 05.00 för mat för att sedan vakna för dagen mellan 07.00 - 09.00.
Tycker det funkar helt okej som det är nu, jag sover mellan 22 - 05 för att sedan låta frugan sova ostört mellan 05 - 11.00 innan jag börjar jobba. Dock ser vi fram emot lite vuxentid på kvällarna (hade grabben somnat 19 utan en timmes kämpande hade det varit gött) samt att kunna sova tillsammans igen.
Vi är medvetna om att det kan ta ett tag till innan det händer men är bara intresserad av hur "det" hände för er? Gick det från en dag till en annan eller vad det en gradvis förbättring? Om det förstnämda, hur sov ert barn innan "det" hände? Hade vår grabb börjat skippa 02.00 matningen så hade ju saker blivit mkt lättare sömnmässigt=)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-06-25 21:29
Och med "hela natten" menar jag nödvändigtvis inte att de aldrig vaknar på natten, men att de inte vaknar för mat. Med andra ord så räknar jag inte med 4åringar som kommer och kryper ner mellan föräldrarna t.ex.