Vecka 5 men mage som vecka 12
Alltså jag har inte fått så många graviditetstecken förutom att jag är enormt svullen i magen (plus känningar i livmodern). Men jag undrar om någon fler har varit om detta och om och när det försvinner
Alltså jag har inte fått så många graviditetstecken förutom att jag är enormt svullen i magen (plus känningar i livmodern). Men jag undrar om någon fler har varit om detta och om och när det försvinner
Jag var likadan. Det är ju bara hormonell svullnad som ska gå ner efter ett antal v påstod min bm, men icke! Här fortsatte magen bara att växa och gick ju inte att dölja efter sådär v 8 eller 10... Graviditet nr två så förväntade jag ju mig inget annat heller men det var likadant, fast om möjligt ännu tidigare.
Hade likadant och fick höra att den skulle försvinna för att sen bli en bebismage. Blev bara större haha
Likadant här! Är i vecka 32 nu och folk kommenterar hela tiden att det måste vara dags vilken dag som helst. Barn nummer två och anlag till stora bebisar/magar.
Min svullnad la sig aldrig.i v.9 fick jag blickar och efter v.10 gick det inte ha de flesta vanliga kläderna. Mycket synligt gravid nu v.19.