Vad ska jag hitta på med mina vänner när jag fyller 30 i höst??
Hej
Jag behöver era tips och råd! Jag fyller 30 i höst och jag är egentligen inte mycket för fester och så där jag ska stå i centrum men nu skulle jag vilja fixa något men bara för mina vänner.
Men då alla är utspridda (jag bor i en stor stad och har flyttat hit för 3 år sen) och sen bor vännerna på en radie om typ 50-60 mil. Det är en som bor så långt bort sen bor alla andra typ 17-30 mil bort. Men jag tänkte att jag kunde fixa något där jag kommer ifrån för där bor ju några kvar så inte alla behöver åka till mig där jag bor nu.
Jag kommer bjuda typ 8 stycken. Men vad ska vi göra? Jag tänkte att vi skulle ut och äta och sen gå ut men krogen känns lite avlägset då jag tror att många inte uppskattar det lila mycket längre som man gjorde förr. Men ut och äta känns så tråkigt också på något sätt.
Jag tänkte att man kanske kan hyra en relaxavdelning och sen gå ut och äta. Sen tänkte jag på att gå på spa på dagen men det är dyrt! Kollade upp ett grupppaket på dagspa men det kostar 750 per person och jag kan ju inte begära att alla ska betala det liksom.
Usch så svårt detta är. Hjälp mig och komma på vad vi kan göra? :)
Tack på förhand!