• yezzo

BF mars 2017, Göteborg

Hej! Plussade igår och väntar mitt andra barn i mars 2017. Bor i Göteborg och är 28 år. Några andra där ute som precis plussat och vill hålla kontakten?

• Svar på tråden BF mars 2017, Göteborg
  • Karin M

Hej! Jag plussade idag på bim-4. Alltså väldigt tidigt... Så jag vet inte om jag vågar hoppas allt för mycket. Men jag känner det tydligt och det var därför jag gjorde ett test. Jag vill gärna följas åt:)

• yezzo

Vad kul! Är det ditt första barn? Ja jag testade också tidigt, är bara 4+2 tror jag idag. Men det brukar gå bra Vart bor du?

• 201405

Jag plussade i torsdags och är i v 4+2 nu, men har haft två mf bakom mig så vågar inte hoppas för mycket. Men går allt vägen blir det första barnet och vi bor i Floda (Lerums kommun)

• Emmsan26

Heeeej jag plussade i fredags, har ett barn redan och förra gången jag var gravid fick jag ett MA så här vågar man inte glädjas så mycket som man hade velat. Bor också i Floda

• mlisan87

Hej! Jag plussade i fredags och är nu i vecka 4+4. Är också 28 år och bor i Göteborg (Agnesberg). Flyttade hit för 1 år sen från Skåne. Följs gärna åt här

• 201405
    Emmsan26 skrev 2016-07-10 23:05:04 följande:

Heeeej jag plussade i fredags, har ett barn redan och förra gången jag var gravid fick jag ett MA så här vågar man inte glädjas så mycket som man hade velat. Bor också i Floda

Men vad lustigt! Nej mf/ma tar verkligen bort glädjen men håller tummarna vi båda får gå 9 månader denna gången!

Hur gamla är ni om jag får fråga?
  • Tessan86GBG

Hej! Jag följs gärna åt!

Jag plussade 28 juli ???? Första barnet och jag är riktigt nervös över de här första veckorna ???? Är i vecka 7 (6+1) och BF 4 mars.

Bor i Göteborg och är 30 år.

• Tessan86GBG

Rackarns vad många frågetecken som följde med där.. Är utomlands för tillfället så kanske är nåt vajsing med uppkopplingen!

• Frida89

Hej :)

Jag är 27 år från Norrland, flyttade till Gbg 2013 och väntar mitt andra barn 3/3. Jag följer gärna med i denna tråden - så kul att ha andra i samma situation att prata med! :)

Svar på tråden BF mars 2017, Göteborg