• OlivKungen

Resa vart utan invaderat migranter??

Hej... Har tänkt att resa i början av augusti men vart? Helst i Europa men vill ej åka till nåt ställe som är invaderat av flyktingar... Har tänkt att resa till Reykjavik eller Akureyri. Eller nåt fint varmt ställe vart ska jag resa??

• Svar på tråden Resa vart utan invaderat migranter??
  • Anonym (J)

Påminner lite om den klassiska TV-intervjun med skinnskallen som helst ville flytta till ett land som inte tog emot invandrare...

• Anonym (.)

Helvetet är varmt har jag hört. Det är nog ett resmål som passar dig.

• elyse

På riktigt?

Bulgarien. Portugal. Mallorca.

• Anonym (Här är en till som du)

Varför inte prova Ungern? De betalar hellre böter till EU än tar emot invällare. Smart! Funderar själv på att resa dit på semester.

• Frontline

Just nu Syrien skulle jag tro..

Annars dom flesta länder förutom Sverige..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Dr Nail

Själv ska jag till Ungern snart. Vi får väl se hur varmt det är, även om det inte spelar så stor roll för mig personligen.

• nytt eller gammalt

Om det nu är allvarligt menat så var jag i Aten för några veckor sen och där fanns inte ett spår av migranter.

• Anonym (Maria)

Om du nu menar som jag hoppas och tror så skulle jag rekommedera Österikiska Alperna. Alt Italienska el Schweiziska.

Bor mängder med olika nationaliteter gillar det, men man slipper se småtjejer i heltäckande slöja.

Känns som man är i ett tryggt Europa och människor drar åt samma håll typ när man är i dessa områdena.

• Anonym (123)

Calais är fint så här års har jag hört

Svar på tråden Resa vart utan invaderat migranter??