tre missfall - gravid igen. tips, erfarenheter?
Hej,
Först och främst vill jag säga Grattis till alla er som nu plussar efter era MF och MA. Men jag tänkte be om er expertis då jag tror jag själv kanske fått ett MA nu i vecka 5 .. eller 4 + 5 ? vet inte hur man räknar, men jag skulle iaf haft mens i tisdag!
Jag hade tidigare - dagarna vid mens - alla symptom för graviditet (och plussade) men de har liksom mattats av nu.Igår hade jag fortfarande lite molvärk, törstig, lätt huvudvärk, ont i svanken och förbaskat ömma bröst och bröstvårtor.
Men det började med att jag igår eftermiddag inte kände mig särskilt gravid längre. Är inte illamående, inte yr och jag vet inte. Bara svag molvärk som jag haft alla andra dagar.
Någon som upplevt/upplever att symptomen kan trappas av istället för att öka? Funderar på om det var den stora omställningen i början som gav mig rejält med symptom men som nu ligger på en "bra nivå"... Eller betyder detta MF/MA?
Tidigare var det:
Någon som upplevt detta och som varit lyckat gravid eller är det MF/MA? jag har inga blödningar alls, inte ens pyttelite rosa/brunt.