• Andreask2

Äldre kvinnor

Känner att jag verkar tända lite på äldre kvinnor.

Lätt att man tänker lite "snuskigt" när någon snygg kvinna går förbi.

Så undrar om ni äldre kvinnor tänker så om oss yn8gre! ?

Ha det gött där ute

• Svar på tråden Äldre kvinnor
  • sextiotalist

Ni är i mina ögon rätt ointressanta som män. Jag har mött på er och då har ni fått ett tack för visat intresse men jag föredrar vuxna och mogna män

• äldreochklokare

nej jag tänker inget om "yngre" (vad du nu menar med yngre). Har bara ögon för min 48-åring här hemma :)

• Tjejgänget
    Andreask2 skrev 2016-08-06 13:29:36 följande:

Hehe typ 40+

Åh, fan! Hade hoppats du skulle skriva 50+ ;) Då tillhör man alltså kategorin "Äldre kvinnor" jag blir 41 om några månader!
  • Andreask2
    Tjejgänget skrev 2016-08-06 15:21:12 följande:

Åh, fan! Hade hoppats du skulle skriva 50+ ;) Då tillhör man alltså kategorin "Äldre kvinnor" jag blir 41 om några månader!

Haha jaa då gör du det! ;)
  • äldreochklokare

Andreask2: jag vet inte varför du skickade mail till min inkorg, du får inget napp hos mig. 

Men som svar på din fråga du skickade till mig: jo, jag har tänkt på yngre, NÄR JAG SJÄLV VAR YNGRE!!!! 
    Har aldrig varit ihop med någon som varit yngre än mig själv, inte ens med något år.

När man är 40+ som jag är, har lite erfarenhet och har en fantastisk underbar man här hemma som ger mig precis allt jag någonsin önskar både vad gäller kärlek, humor, omtanke, fantastisk sex (som inte en yngre kille kan åstadkomma av brist på erfarenhet) , ja, till och med en fantastisk kock är han, vad skulle jag se mig om efter annat för då :) 

Hoppas du blir lika lycklig som jag en dag TS :) 

Svar på tråden Äldre kvinnor