• J21

Fler i Göteborg med bf i mars 2017?

Gravid göteborgare här! 23 år, i vecka 9+5 med första barnet. Mår rätt bra, ingen matlust dock pga lite illamående. Men hoppas det går över. Ska på tidigt ultraljud 1 sept, ska bli skönt att få bevisat att det faktiskt finns något där inne och att det inte bara är något vi går omkring och låtsas

Var i Göteborg bor ni?

• J21
    epona01 skrev 2016-08-20 15:01:06 följande:

Hej!

Ja, det var verkligen häftigt att se på ul! Kändes inte som att det var man själv som låg där med en bebis i magen utan att det var en film med någon annan typ :)

Jag bor i Vasastan, vart bor du?

Johanneberg, så vi bor nära! :) kan knappt hålla mig från att berätta, men vill ju vänta tills jag vet att allt är bra. Två av mina bästa vänner vet dock, det var oundvikligt. Det kändes som att jag gick omkring och ljög för dem innan jag berättade ;)
  • J21
    epona01 skrev 2016-08-20 16:45:54 följande:

Ja verkligen!???? Vilken mvc går du på?

Haha ja, det är verkligen svårt att hålla tyst! Vi berättade för ganska många efter det tidiga ultraljudet. Då visste vi ju iallafall att det inte bara var påhitt alltsammans så då kändes det lite mer okej:) så sjukt att man kan se en liten sak på typ 2 cm och att det är ett hjärta som slår därinne!! Helt galet om man börjar tänka och sväva iväg haha:)

Ska gå på Gibtaltargatan, mest för att det är närmst och för att jag hoppas få lära känna fler i området via föräldragrupp sen. Första besöket på måndag, hoppas det känns bra! :D Du?
Svar på tråden Fler i Göteborg med bf i mars 2017?