• Inelg

Stockholmsmammor med BF jan-april 17 som vill följas åt?

Hej alla fina tjejer.
    Jag är 37 år och bor i centrala Stockholm. Det skulle vara kul att snacka lite med andra Stockholmsmammor och följas åt.
    Jag är gravid i v 11 och har en 2:åring hemma född juli 2014.

Har 3 MF och 2MA båda v10 bakom mig. Gjorde därefter IVF och fick vår flicka och nu återföring av fryst embryo som även det lyckades. Går på moln men har inte vågat jinxa fören jag passerat mitt mentala hinder vecka 10. Världens lyckligaste nu.
    Min graviditet är lite kassare denna gång då jag mår illa varje dag men kräks inte som tur är. Ganska svullen, redan gått upp flera kilon. Puh!
    Tror att magen redan poppat för den börjar synas (spännande)
    Är lite nojjig av mig och hoppas få ventilera med er mina medsystrar om det går bra.

Kramisar

• Svar på tråden Stockholmsmammor med BF jan-april 17 som vill följas åt?
  • Stockholmgrav

Ja, låter som en jättebra idé! Finns en FB-grupp för Stockholmsmammor med BF mars 2017, vilket jag antar att du har? Även en annan grupp för Stockholmsmammor med BF vintern 2016/2017, vilken sträcker sig till mars också tänker jag mig! Är ju lättare att följas åt via FB :)

• Inelg
    Stockholmgrav skrev 2016-08-22 10:01:32 följande:

Ja, låter som en jättebra idé! Finns en FB-grupp för Stockholmsmammor med BF mars 2017, vilket jag antar att du har? Även en annan grupp för Stockholmsmammor med BF vintern 2016/2017, vilken sträcker sig till mars också tänker jag mig! Är ju lättare att följas åt via FB :)

Hej. Jasså r det så man gör nu för tiden :) att man kör på FB :) Är det för att det är enklare?

À men då hoppar jag in där.
    Ja jag har BF mars.

Hur blir man medlem?
  • Inelg
    Stockholmgrav skrev 2016-08-22 10:01:32 följande:

Hej igen. Hur blir jag medlem??
Svar på tråden Stockholmsmammor med BF jan-april 17 som vill följas åt?