• Troll lycka

Tom hinnsäck

Hej!
    Gjorde VUL idag pga flera missfall i bagaget (Bode MA och MF) då jag fått lite småblödningar.
    Är i vecka 6+0. Man kunde se en hinnsäck men varken gulekropp eller foster. Läkaren sa att detta var vanligt eftersom det är mkt tidigt men att det såklart oxå kan vara dåliga nyheter... Fick ny tid om en vecka.
    Känns hopplöst just nu. Gravtesten har ökat iaf och är väldigt starka (vilket iof inte behöver betyda ngt).
    Finns d ngn som varit med om samma sak?
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Tom hinnsäck
  • Bebis123

Jag har. Dessvärre fick jag missfall en vecka efter ul. Jätte tråkigt. Hoppas det går bättre för dig! Håller tummarna. ????

• Troll lycka
    Bebis123 skrev 2016-09-02 18:24:06 följande:

Jag har. Dessvärre fick jag missfall en vecka efter ul. Jätte tråkigt. Hoppas det går bättre för dig! Håller tummarna. ????

Usch jag beklagar tid missfall! Vilken vecka var du i?
  • Troll lycka
    Bebis123 skrev 2016-09-02 18:28:00 följande:

7. Men har fått en son nu. 3 månader gammal! ????

Va härligt!! Jag har barn sen tidigare, är oxå lyckligt lottad att det gått bra vid andra graviditeter. Läser om de som både fått MA och de som vid senare vul kunnat sett ett foster... Ja ja vi får se helt enkelt. Tack för ditt svar!
  • The one in Blue

Jag har varit med om det. Men tror jag var några få dagar kortare gången då. Typ 5+4 kanske. Men du kan ju vara kortare gången än du tror också. Är nu i vecka 12+3 och allt är som det ska än så länge. Gjorde fler UL efter det första.

• Troll lycka
    The one in Blue skrev 2016-09-02 18:52:51 följande:

Jag har varit med om det. Men tror jag var några få dagar kortare gången då. Typ 5+4 kanske. Men du kan ju vara kortare gången än du tror också. Är nu i vecka 12+3 och allt är som det ska än så länge. Gjorde fler UL efter det första.

Åh jag hoppas att jag har samma tur som dig!! Tack för att du delar m dig!
  • Troll lycka
    The one in Blue skrev 2016-09-02 18:52:51 följande:

När fick du se pyret för första ggn? Vilken vecka?
  • Troll lycka
    Bebis123 skrev 2016-09-02 18:24:06 följande:

Måste bara fråga, hade du kvar dina symptom kvar innan blödningen kom?
  • BeautifulMoments

I v 5+3 gjorde jag VUL pga en mindre blödning. Man såg endast hinnsäck. I v7+2 kom jag tillbaka och då såg man 2 foster. Idag är mina tvillingar 4 år :)

My life, My choice!
  • Troll lycka
    BeautifulMoments skrev 2016-09-02 19:18:39 följande:

I v 5+3 gjorde jag VUL pga en mindre blödning. Man såg endast hinnsäck. I v7+2 kom jag tillbaka och då såg man 2 foster. Idag är mina tvillingar 4 år :)

My life, My choice!
    Men va underbart!! Grattis till dina juveler!
  • viseversa

Ja jag var på vul i v 6 för att jag skulle göra en abort. Han såg inte heller något foster. Dock fanns det ett för jag ångrade mig och hon är idag 3,5år gammal. Var på ett vul i v 12 med henne också och då såg man tydligt såklart.

• Troll lycka
    viseversa skrev 2016-09-02 19:30:22 följande:

Ja jag var på vul i v 6 för att jag skulle göra en abort. Han såg inte heller något foster. Dock fanns det ett för jag ångrade mig och hon är idag 3,5år gammal. Var på ett vul i v 12 med henne också och då såg man tydligt såklart.

Vilken underbar historia! Grattis till henne :)
Svar på tråden Tom hinnsäck