• Seb81

Fler som plussat 3+1? 5 dagar innan mens!

Hej!

I går fick vi äntligen vårt pluss & vi är överlyckliga! :D :D :D

Jag har haft massa symptom som redan började 10 dagar innan beräknad mens (min mens kommer vajer månad på dag 25). Jag har haft molande värk/växtvärk i livmodern och stickningar i underlivet, jag är yr, jag har halsbränna, mår illa ibland, andfådd & konstant hungrig. Är det fler som har plussat så tidigt och fått så tidiga spymtom? Har tre pojkar sen innan och aldrig känt eller plussat så tidigt!

Berätta gärna när ni plussade och hur ni mådde :) :) :)

Kram

• Svar på tråden Fler som plussat 3+1? 5 dagar innan mens!
  • Tokgurkan

Jag plussade 4 dagar innan beräknad mens och hade symptom i ca 10 dagar innan beräknad mens. Hade som molande mensvärk varje dag och var extremt trött.

Grattis förresten! : -)

• FruHolmli
    Seb81 skrev 2016-09-05 10:49:34 följande:

Hej!

I går fick vi äntligen vårt pluss & vi är överlyckliga! :D :D :D

Jag har haft massa symptom som redan började 10 dagar innan beräknad mens (min mens kommer vajer månad på dag 25). Jag har haft molande värk/växtvärk i livmodern och stickningar i underlivet, jag är yr, jag har halsbränna, mår illa ibland, andfådd & konstant hungrig. Är det fler som har plussat så tidigt och fått så tidiga spymtom? Har tre pojkar sen innan och aldrig känt eller plussat så tidigt!

Berätta gärna när ni plussade och hur ni mådde :) :) :)

Kram

Jag plussade 7 dagar innan beräknad mens. Är nu i v7.
  • 8295

Jag plussade dagen jag skulle haft min mens, för att vara säker på att inte få ett "falskt" negativt. Däremot visste jag ca 10 dagar innan att jag var gravid, var svårt att missa ändringen i kroppen :)

Grattis till er, hoppas du får en bra graviditet!

• Seb81

Tack! :)

Vad skönt att höra att det är normalt, mest rädd för mensvärken men det verkar vara normalt :) tur :)

Grattis till er som har plussat! :)

• Mades

Jag måste vänta ända tills på fredag för att få ett plus men jag är ju säker att jag redan är det min bröst ömmar och har varit yr känner starka dofter. Vill ju så gärna göra ett i dag men får iallafall vänta tills i morgon vågar jag ta ett kanske bara visar ett streck i morgon med för att det är förtidigt?

Vågar jag?
  • Iza2011

Hej. Jag plussade nu hihi och skulle ha beräknad mens någon gång mellan 13-16 september. Står gravid 1-2 på clearblue digital och var svagt på vanlig sticka. Har inte räknat så noga på det men borde bli bf någon gång i slutet av maj Solig Vi får se om det "tar sig" har haft två missfall bara i år =( Det ena i vecka 8+ i februari och det andra en vecka innan beräknad mens i augusti...

Svar på tråden Fler som plussat 3+1? 5 dagar innan mens!