• Emppo

BF 27 Maj-3 Juni

Hej.

Får jag haka på? Håller nämligen med om att dom andra grupperna lätt blir lite stora, sen skrivs de så mycket så man missar en hel del. 

Plussade i förrgår. Chock!! Har fått kämpa som attans både med 1:an och 2:an och nu med 3:an blev de inte ens att vi började försöka. Så har väldigt svårt o tro på detta än haha.

Bf 30 maj! Tjej på 30 år som bor i Luleå :)

• Emppo
    vi259 skrev 2016-09-28 10:22:39 följande:
    Välkommen hit och stort grattis:) visst är de en konstig känsla att inte kämpa. Min nr 2 kom till efter 1,5 år och pergotime. Denna första månaden
    Tack! :) Ja då förstår du också att man har svårt o tro på detta. :) 
    Var det planerat för er nu? 
    Med första tog de ca 2 år och med andra 1,5 år. Vi hade egentligen inte planerat ett till men vi sa att de blir om de blir. Ville inte ha hysterin igen att vi måste göra de när man har äl, utan vi tog de som de kom. Och se va dom hände :D haha.
  • Emppo
    Guttmund skrev 2016-09-28 13:01:21 följande:

Vad roligt att det börjar fylla på! :)

Jag gick in i vecka 6 idag, så väldigt tidigt, men symtom finns det gott om! Mår illa mest hela dagarna, inte direkt på morgonen och inte så jag behöver kräkas, men det smyger sig på under förmiddagen och stannar nästan hela dagen. Har huvudvärk. Är TRÖTT! Har ingen ork alls. Börjar få spänningar i brösten, är konstant hungrig och mer eller mindre molande mensvärk.

Vi hoppas verkligen lilla bluppen vill stanna så att det blir värk alla krämpor ;)

Gick också in i v 6 idag! ???? men inte lika mycket symptom som dig. Bara molvärk o ömma bröst än så länge. Mådde super dåligt med mina förra barn så inväntar illamåendet.
  • Emppo
    Guttmund skrev 2016-09-29 11:18:02 följande:
    Otroligt! Jag är också 5+1 idag!! Precis som Emppo också är!! Vi är tre stycken som är exakt synkade! Så himla kul!!
    Haha va fränt ändå :D
  • Emppo

Någon annan som har sjukt mycket molvärk? Man tror mensen ska komma hela tiden haha

• Emppo
    Spisa skrev 2016-09-29 15:44:14 följande:

Jag är också 5+1 idag

Då är vi hitills fyra med samma datum! ????
  • Emppo

Skönt att fler har samma symptom, men molvärk är ju ett grav tecken men ibland blir man nojjig.

Hur tänker ni andra, när ska ni berätta för omgivningen att ni är preggo? :)

• Emppo
    vi259 skrev 2016-09-29 21:05:04 följande:

Vi ska försöka hålla det hemligt så länge som möjligt. Visst skulle någon fråga berättar vi annars kommer det en överraskning i slutet på maj haha. Det kommer bli kaous när vi berättar så vill helst klara mig så länge som möjligt.

Varför tror du de blir kaos? :/
  • Emppo
    SarahJ skrev 2016-09-29 21:18:06 följande:

2 vänner vet. Tänker berätta för mina föräldrar efter första ul som 1/11. Sen får vi se hur det blir med hans släkt.

Tänkte lägga flickorna bredvid varandra och om jag får en bild från ultraljudet bredvid. Sen skriver jag årtal vid alla. Får se hur länge det tar innan det klickar.

Typ nå sånt tänkte jag också göra. Eller att yngsta håller upp en lapp där de står storasyster. Eller en filmsnutt där dom säger att de är en bebis i mammas mage. Många idéer haha
  • Emppo
    vi259 skrev 2016-09-29 21:38:34 följande:
    Vi har barn på varsitt håll men detta blir första gemensamma. Mängden barn här varannan vecka är härlig:) alla i släkten har sagt sedan vi träffadrs för 6 år sedan att hoppas ni inte skaffar. En till och jag har verkligen kännt mig färdig förut. Sedan sa jag upp mig från jobbet för 4 veckor Sedan! Blev inte poppis i släkten
    Att folk ska bry sig om vad andra gör :( alla väljer ju själv hur ens liv ska se ut.
    Men då förstår jag att ni vill vänta med o säga om man vet stt de inte blir så roliga kommentarer. Fast vi håller tummarna att dom också kan glädjas med er
Svar på tråden BF 27 Maj-3 Juni