Hope2016 skrev 2016-10-01 08:36:03 följande:
Hej tjejer
Jag testade positivt igår men 1-2 veckor på cb digital. Men den spänningen i brösten som jag hade har börjat avta o igår så såg jag en brun flytning, känner som mensvärk och inte känner jag mig gravid alls, någon mer som haft det så men att det gått bra?
Hej,
Jag känner igen mig. Mina symtom har också trappats av och nog fasiken blir man nojig. Spelar ingen roll vad någon annan säger!
Slutet av förra veckan - överdrivet sugen på mat och åt oftare än jag brukar (inget jag tänkte på då) började får ömma bröst (vilket jag alltid får) men upplevde även yrsel.
Måndags - Gick hem tidigare från jobbet på grund av illamående, yrsel och koncentrationssvårigheter. Sa till min kille att "Det känns fasiken som jag har en melon i magen, så menssvullen är jag" Började bli extra törstig och var hård i magen.
Tisdag - fortfarande ömma bröst, törstig, kissade lite oftare, hård i magen, lätt mensvärk men ingen mens och fortfarande yr. Sex på kvällen.
Onsdag - mensvärk men ingen mens. Tog ett test på morgonen och det visade ett tydligt extra streck!
Torsdag/fredag morgon: mycket vatten, brösten/bröstvårtorna blev ömmare, lätt molande värk ibland, molande värk i svanken, irriterad, gasig i magen, otroligt törstig, mindre yrslig och illamåendet avtog.
Jag är fortfarande väldigt öm i brösten/bröstvårtorna, liiiite molvärk, men annars är alla andra symtomer som borta idag.
Hur har det gått för dig Hope?