Positiv graviditetstest, stark vattnig blödning 10 dagar innan? Nidblödning?
Som rubriken säger - hade för 11 dagar sedan massor med vattniga flytningar. Trodde först det var min mens en vecka för tidigt men den var som sagt så vattnig, knappt rosa i färg. Kom konstiga slemproppar också vid flera tillfällen - som om slemhinnan gick av på nåt ställe. Hade ingen mensskydd och kom hem från jobbet med totalt genomsyrade byxor - såg ut som jag kissat på mig :( Var mest bara vatten. Det blev lite blodigare sedan och jag var då säker att det var min mens. Sen i slutet kom det ut en konstig klump - såg ut som lever typ, 1 cm i längd. Allt pågick 2,5 - 3 dagar, det var mer brunaktigt blod i slutet. Tog graviditetstest ändå men det var negativ (se bilden). Tog sedan ett till på torsdag och det var negativt (kaaanske en skugga?). På söndag tog en till och det var svagt positivt (den dagen jag skulle haft mens, ungefär). Igår och idag är det starkare...
Jag är rädd för att det är en utomkvedshavandeskap :( Eller kan det vara nidblödning? Har någon varit med om så stora mängder vattniga flytningar som egentligen var nidblödning?
:( Har ju tre barn men har aldrig varit med om någonting liknande. Vågar ej glädjes mig år graviditet p g a detta heller.