Vad f*n är det för fel på ungen bli tokig
Hej
Nu ligger jag här klar vaken ,la mig vid 22 och sov en stund tills jag hörde ungen bredvid mig vara vaken.
Kan dra lite kort,ungen är 3,5 år och har sovit i spjälsäng från födelse tills den blev ca 5-6 månader
Så man kan säga att de senare 2,5 år har vi samsovit ungen och jag på dubbelsängen ,pappan sover i vardagsrummet på soffan och det är väl tur att vaknar halv 5 och fixar sig inför jobbet.
Nej men det jag undrar är det någon mer här som varit med att ungen vaknar varje natt?
Alltså jag kan förstå de som sover i eget säng i sitt rum ,men här är det samsovning i samma säng vad är då problemet ?
Jag byter blöja,ger mjölk och gröt ,borstar tänderna vid 7, sen nattar jag och då sover ungen djupt vid 8 senast ,hur kan man ha blivit pigg och vakna efter bara 4 timmars sömn ?sovstunderna under dagen har vi tagit bort för några månader sedan så det är inte det att mm sovit under dagen.
Då känner jag verkligen vad fan är problemet att vakna varje natt om man inte ändå sovit på dagen,okej ibland men hur kul är det att vakna och försöka ge napp ,vara vaken en timma och sen upp och jobba vid 7.