• kela81

Extremt illamående med kräkningar

grattis till din graviditet! Har tyvärr inte orkat läsa hela din ts, men skummat den och sett att du har lergigan som inte hjälper. jag har själv haft tre Hyseremesis graviditeten med extremt iallamående och kräkningar (sitter just nu med det tredje resultatet av en sån graviditet på armen och ammar och är allmänt trött
    Det är otroligt tufft och jobbigt och vidrigt (men värt det i slutet så klart) men vill tipsa om gruppen Hyperemesis gravidarum Sverige på Facebook. Där finns ett enormt stöd och hjälp och förståelse, det räddade mig igenom denna min sista graviditet.

Styrkekram till dig 

Fotograf på www.kelasbilder.se
  • kela81
    Sandrish87 skrev 2016-10-14 10:21:00 följande:

Tack så mycket för tipset! Ska genast kolla upp det. Nä Lergigan funkar inte alls. Inte mycket som gör. Det är riktigt vidrigt och påfrestande.

Haha nej förstår det. Blev en lång text. När man väl började skriva kom alla känslor upp.

Mysigt och höra att du sitter med en liten, kommer kännas värt i slutändan tror jag med :)

det är superbra att skriva av sig och lägger du upp samma text i hypergruppen kommer du få massa svar och hjälp och tips på bättre mediciner! jag sa läsa sen med, när hjärnan känns mindre grötig...hahaha,,,,
    Fotograf på www.kelasbilder.se
Svar på tråden Extremt illamående med kräkningar