BF JULI 2017
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Någon mer som plussat med BF i juli? :D
Plussat idag???? Men mycket osäker förra gången mf
Finns en juli-grupp om ni är sugna
www.familjeliv.se/forum/thread/77078556-bf-juli-2017
Finns även en fb grupp! :)
Finns två tillochmed! Haha. Jag är med i båda :p
www.familjeliv.se/forum/thread/77033765-bf-juli-2017
Även fb-gruppen.
Då ska jag titta in dom andra grupperna också. Kanske dumt att ha flera, haha.
Hej!
Vet inte om denna lilla gruppen är så aktiv, men om det är några av er som vill skriva här så är jag gärna med
Tycker det är så himla många i de andra grupperna, så skönt om man är lite färre i någon också!
Hej!
Vet inte om denna lilla gruppen är så aktiv, men om det är några av er som vill skriva här så är jag gärna med
Tycker det är så himla många i de andra grupperna, så skönt om man är lite färre i någon också!
Du skrev ju 2a barnet såg jag nu
Hur gammalt?
Javisst, det är roligt att vara med i de stora grupperna också, men mer mysigt att vara lite färre. När man skriver i de större grupperna försvinner inläggen så fort
Jag är äntligen gravid igen!
Detta var försök 18, och blev gravid på försök 13 som slutade i missfall vecka 9, och blev gravid förra månaden också, men det blev missfall nästan direkt.
Nu hoppas jag verkligen den stannar denna gång! Nervös väntan... Är i vecka 4+5 nu och beräknad bf 8 juli.
Har två barn sen innan som är födda 09 och 10...där blev jag gravid på 3e och 1a försöket, så det känns lite konstigt att vi får kämpa så för nr 3...hade aldrig trott det...
Har du barn sen innan?