Stark växtvärk sen ÄL.
Hallå. Finns det fler som har haft stark växtvärk första veckorna av grav? Är bara i vecka fyra men har haft kraftig växtvärk sen ÄL+3. Blir lite orolig om det ska kännas så här mycket redan.
<3
Hallå. Finns det fler som har haft stark växtvärk första veckorna av grav? Är bara i vecka fyra men har haft kraftig växtvärk sen ÄL+3. Blir lite orolig om det ska kännas så här mycket redan.
<3
Jag hade mycket växtvärk från ÄL+10 typ (samma dag jag plussade), höll på ett par veckor, var orolig för missfall i början för jag minns inte att jag hade så ont med första. Nu är jag i vecka 19 :)
Jag hade kraftig växtvärk från v4 till vecka 9 ungefär. Det gick bra och är i v 22 nu :)
Grattis till plusset förresten:)
Hade väldigt mycket värk på ena sidan i början. Minns tyvärr inte hur länge det höll i sej, men det högg till rejält emellanåt och allt verkar vara ok med krabaten i min mage.
Tack för svar ???? värken håller i sig. Gissa på att det kanske känns mer nu när det är fjärde barnet jag väntar. att livmodern vet vad den ska göra och är van redan. Typ :)